عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 12
:: بازدید هفته : 17
:: بازدید ماه : 349
:: بازدید سال : 34371
:: بازدید کلی : 269958

RSS

Powered By
loxblog.Com

کالابید

چطور بهترین تور مسافرتی را بخریم؟
یک شنبه 29 دی 1398 ساعت | بازدید : 4749 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

چطور بهترین تور مسافرتی را بخریم؟

آسان ترین و بهترین راه برای سفر چه داخلی و چه خارجی در حال حاضر در ایران خرید تور مسافرتی است. خوشبختانه مشکلی هم در راستای پیدا کردن آژانس مسافرتی و یا آژانس هواپیمایی وجود ندارد و دست کم یافتن آژانس مسافرتی در تهران به راحتی انجام می شود؛ اما آیا در دنیایی که همه روزه در حال پیشرفت است و دیگر هرکسی یک گوشی موبایل یا تبلت و کامپیوتر یا ساعت هوشمند دارد، مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و انتخاب تور از روی کاتالوگ و صحبت های کارشناسان فروش این موسسه ها کار درستی به حساب می آید؟

حتما شما هم افرادی را می شناسید که تا به حال بارها به سفر رفته اند آیا تصور می کنید که آنها هربار خرید تور استانبول یا تور اروپا و در زمان تعطیلات فروردین تور تایلند نوروز و... را به صورت حضوری انجام می دهند و هردفعه به شخصه به دفاتر یکی از آژانسهای معتبر مراجعه می کنند؟ واضح است که خیر.

این که تا از آژانس مسافرتی مقصد مطمئن نباشید، حاضر نیستید که چند میلیون تومان را به صورت اینترنتی در اختیار آنها قرار بدهید و حتی گاهی حاضر می شوید که حضوری برای خرید تور مسافرتی خود اقدام کنید اما پیشنهاد ما به شما به کارگیری راهی میانی است، می خواهم راهی مطمئن و در عین حال بهترین روش خرید تور مسافرتی ایران یا خارج از ایران را باهم مرور کنیم.

 

خرید مطمئن تور مسافرتی

با نزدیک شدن به عید نوروز، بازار سفر داغ می شود چون هرکسی دوست دارد از زمان خود بهترین استفاده را کرده و دمی تازه کند از زندگی روزمره دور شود و برای مدتی کوتاه هم که شده از درگیری های روزمره دور باشد. اگر شما هم دوست دارید که تور نوروز دبی یا تور توروز اروپا یا حتی تور نوروز وان را خریداری کنید اما فرصت کافی برای خرید حضوری ندارید و نمی خواهید به صورت اینترنتی به فرد یا سازمانی اعتماد کنید ما راه حل خوبی براتان داریم.

این روزها اولین و راحت ترین روش برای دسترسی به اطلاعات جستجوی آن در موتورهای جستجویی مانند گوگل است بنابرای010ن توصیه می کنیم که همین روش آسان را انتخاب کنید، وبسایت های خوبی مانند موتور جستجوی تورهای مسافرتی و آژانس فاینداتور وجود دارند که کار معرفی بهترین تورهای مسافرتی و آژانس های ایران و به ویژه تهران می پردازند یعنی دیگر لازم نیست که شما یک به یک تورها را بررسی کنید بلکه فقط وارد این وبسایت ها می شوید و فهرستی از برترین تورها روبه رو خواهید شد و با فیلترکردن ویژگی های مورد نظر خود به سرعت و شاید در حدود 3 دقیقه به همان توری که مورد نظر خود است، خواهید رسید.

شما می توانید با خواندن ویژگی ها و توضیحاتی که برای هر تور درج می شود همه چیز را متوجه شوید و در آخر با شماره تلفن های مندرج در هر تور تماس بگیرید و با کارشناسان خبره در زمینه مقصد مورد نظر خود، تمامی سوال های مدنظرتان را در رابطه با سفر از آنها بپرسید و وقتی قانع شدید مدارک خود را ارسال کرده و اقدام به خرید تور کنید.

خرید اینترنتی تور مسافرتی

برخی از کسانی که به سفر فکر می کنند، تصورشان این است که اگر به شخصه بلیط هواپیمای خود را خریداری کنند و یا این که هتل را رزرو نمایند از نظر قیمتی به صرفه تر خواهد بود اما باید بگویم که این تصور اشتباه است و خرید تور برای شما مناسب تر خواهد بود زیرا آژانس های مسافرتی به خاطر رزرو انبوه این امور را با قیمتی بسیار مناسب تر انجام می دهند و بی تردید می توانند تورهایشان را با قیمت بهتری در اختیار شما قرار بدهند برای مثال اگر یک تور ایرانگردی را از آژانس مسافرتی بخرید به صرفه تر است تا خود شما به مقصد رفته و کارهای اقامت و... را انجام بدهید زیرا خدماتی چون غذا و رستوران و وسایل نقلیه و بیمه مسافرتی و... روی هزینه تورها حساب می شود این در صورتی است که مسافرانی که تور نمی خرند باید این نوع هزینه ها را هم به صورت جداگانه بپردازند و این موضوع در رابطه با اغلب مقاصد ایرانی و خارجی صادق است. پس توصیه ما را در استفاده از موتور جستجوی تورها دست کم نگیرید.

011


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مهم ترین دلایلی که باید به ارمنستان سفر کرد
یک شنبه 29 دی 1398 ساعت | بازدید : 4508 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

 

این روزها به قدری تور ارمنستان در میان گردشگران ایرانی به محبوبیت رسیده که حتی اگر اهل سفر نباشید، شاید شما هم نام تور زمینی ارمنستان به گوشتان آشنا باشد. به ویژه با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز شاهد هستیم که روز به روز بر شمار طرفداران تور نوروز ارمنستان 99 افزوده می شود، همین موضوع باعث شد تا امروز تصمیم بگیریم کمی درباره شهرت ارمنستان برای شما عزیزان توضیح بدهیم تا شاید در انتها متوجه بشوید که چرا تور ارمنستان زمینی جزو فهرست پرفروش های آژانسهای مسافرتی قرار گرفته است، همچنین در آخر دررابطه با قیمت تور زمینی ارمنستان نیز برایتان توضیح خواهم داد.

007

1-یکی از دلایلی که ارمنستان در دنیا با آن شناخته می شود، تولید نوشیدنی های منحصربه فرد در آن است؛ در حقیقت ارمنستان یکی از کهن ترین کشورهای فعال در زمینه تولید نوشیدنی است.

2-اغلب می دانید که دین رسمی در ارمنستان مسیحیت است اما آیا می دانستید که این کشور نخستین سرزمینی بود که مسیحیت را دین رسمی خود اعلام کرد؟ همین موضوع باعث شده که حالا میزان خرید تور ایروان نوروز 99 در میان ایرانیان زیاد شود زیرا علاقه مندان به معماری و آشنایی با سایر ادیان در میان هموطنان ما زیاد هستند.

3-ارمنستان در طول تاریخ بارها مورد حمله قرار گرفته است و بناهای تاریخی موجود در آن به میزان زیادی از بین رفتند اما هنوز هم برخی از جذاب ترین کلیساهای پیروان مسیحیت در ارمنستان هستند، شما هم اگر علاقه مند به بازدید از این نوع نیایشگاه ها هستید، می توانید با خرید تور زمینی ارمنستان نوروز 99 با هزینه پایین راهی ارمنستان بشوید.

4-شطرنج بخش مهمی از فرهنگ و دروس مدرسه مردم ارمنستان به شمار می آید. بعد از جدایی ارمنستان از جماهیر شوروی، بازیکنان این کشور نشان دادند که در دنیا از بهترین شطرنج بازها هستند زیرا بارها قهرمانی جهان را از آنِ خود کردند. پس تور زمیني ارمنستان بهترین انتخاب برای شطرنج بازها و علاقه مندان به یادگیري شطرنج است.

008

5-در سال 1915 دولت عثمانی قتل عامی در ارمنستان به راه انداخت که طی آن 1 و نیم میلیون از مردم ارمنستان جان باختند. در آن زمان ترکیه که مقر حکومت دولت عثمانی بود از پذیرفتن این موضوع که قتل عام انجام داده، سرباز زد اما دولت های 28 کشور مهم دنیا از جمله بریتانیا و روسیه این کار را یک قتل عام خواندند. خرید تور نوروز ارمنستان 99 می تواند فرصتی را فراهم کند که با تاریخ و این واقعه غم انگیز در ارمنستان بیشتر آشنا شوید.

6- یکی از نکات جالبی که درباره مردم ارمنستان وجود دارد این است که تعداد ارمنی هایی که در داخل مرز ارمنستان زندگی می کنند از کسانی که خارج از کشور هستند کمتر است. از سال 1915 مهاجرت ارامنه شدت یافت به طوری که آنها در حال حاضر جمعیت زیادی از روسیه، فرانسه و آمریکا را تشکیل می دهند.

7-ارامنه ادعا می کنند که از محل دقیق کشتی حضرت نوح باخبر هستند، بر اساس اعتقاد ارامنه کشتی نوح بر روی کوه آرارات پهلو گرفته است. در حقیقت کشتی نوح هیچ گاه پیدا نشد اما مردم این کشور ادعا می کنند که شواهد زیادی از وجود کشتی نوح بر روی کوه آرارات وجود دارد.

8-کوه آرارات نماد طبیعت و زیبایی کشور ارمنستان است اما در حقیقت این کوه جزو کشور ارمنستان محسوب می شود و این موضوع عجیب است اما باید بدانید که همیشه این طور نبوده و در طول تاریخ مرز کشورهای روسیه، ایران، ترکیه و ارمنستان باهم جا به جا می شدند و در واقع کوه آرارات بخشی از ارمنستان بوده است.

9-حتما می دانید که شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان می باشد اما شاید ندانید که ایروان یکی از قدیمی ترین پایتخت های دنیا به شمار می آید. شواهد نشان می دهند که قدمت ایروان حتی از رم نیز 29 سال بیشتر است.

10-یکی از مهمترین القابی به شهر ایروان داده می شود "شهر صورتی" است زیرا بسیاری از ساختمان ها و به ویژه خانه های مسکونی که در شهر ایروان ساخته شده اند، از سنگ های آتشفشانی هستند که رنگی صورتی به برخی محله های شهر داده اند.

در آخر اگر علاقه مند هستید که شما هم از سرزمین جالب و کهن ارمنستان دیدن کنید، برای اولین قدم می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی که مجری مستقیم تورهای ارمنستان است، مراجعه کرده و اطلاعات کاملتری به دست بیاورید.

009


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی
پنج شنبه 19 دی 1398 ساعت | بازدید : 4324 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی

آموزش زبان انگلیسی در نیم قرن اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. زمانی بود که اگر کسی قصد داشت زبان انگلیسی یاد بگیرد تنها کتاب های محدودی در اختیار داشت و مهم نبود که هدف او برای زبان آموزی چیست بلکه باید بعد از آموزش کلیاتی، یا خودش به دنبال کتاب های مورد نیازش می رفت یا اگر مؤسسه ای هم وجود داشت که کتاب هایی داشته باشد، استاندارد خاصی برای ارائه آن ها نبود. ولی امروزه نه تنها حوزه های یادگیری زبان انگلیسی بسیار تخصصی شده اند و هر کس با توجه به نیاز خود و رشته تحصیلی اش می تواند کتاب های زبان انگلیسی و متون آموزشی تخصصی را تهیه کند بلکه رده های سنی مختلف هم کتاب آموزش زبان خودشان را دارند. کتاب های آموزشی مخصوص هر رده سنی با توجه به نیاز همان گروه سنی طراحی شده اند. مسائل و ذغدغه های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با هم متفاوت است و موضوعاتی که برای آن ها جذابیت داشته باشد هم زمین تا آسمان با هم فرق می کنند. شما می توانید با توجه به رده سنی خود یا فرزندتان کتاب زبان آموزشی و تمرینی مناسب را تهیه نمایید.

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان

بیشتر کتاب های آموزش زبان برای بزرگسالان تهیه شده اند. این کتاب ها موضوعات مختلف و مهارت های گوناگونی را به طور جداگانه آموزش می دهند. برخی از کتاب ها هم هستند که به شکل تخصصی برای کسانی که می خواهند در آزمون زبان شرکت کنند طراحی شده اند. آموزش زبان برای بزرگسالان شاید پیچیده تر به نظر برسد ولی با توجه به اینکه معمولا آن ها هدف خود را می دانند و برای یادگیری زبان انگیزه دارند، بهتر هم می توانند تمرکز کنند و می توان به طور مستقیم موضوعات آموزشی را به آن ها یاد داد. آنچه در آموزش زبان بزرگسالان باید در نظر بگیرید، این است که کدام شیوه های آموزشی برای شما مناسب ترند و با کدام شیوه های آموزشی بهتر یاد می گیرید و با توجه به این مسئله کتاب آموزش زبان خود را انتخاب کنید.

032

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان با توجه به دغدغه های آن ها طراحی می شود.

کتاب های آموزش زبان نوجوانان

اهمیت آموزش زبان نوجوانان کمتر از بزرگسالان نیست. ممکن است که در سنین پایین، نوجوانان متوجه اهمیت یادگیری زبان نباشند، ولی اکثر والدین با توجه به اینکه زبان انگلیسی یک نیاز ضروری در تحصیل و آینده فرزندانشان هست، آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق کنند. بعضی از نوجوانان هم خود تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند. کتاب آموزش انگلیسی برای نوجوانان باید به گونه ای طراحی شود که رغبت آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر کند. همچنین مسائل کتاب باید متناسب با سن آن ها طراحی شود. درست است که می توان یادگیری مستقیم را برای نوجوانان اجرا کرد ولی همچنان استفاده از روش های غیر مستقیم مطالب را بهتر برای آن ها نهادینه خواهد کرد. تکرار و تمرین از نکات کلیدی در آموزش زبان نوجوانان است.

033

آموزش زبان نوجوانان باید همراه با شیوه های جذاب یادگیری فعالانه باشد.

آموزش زبان کودکان

کمتر پیش می آید که کودکان خودشان تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی بگیرند ولی شاید به دلایلی مجبور یا متمایل به آن شوند. آموزش زبان کودکان باید غیرمستقیم و همراه با بازی و تفریح باشد. کتاب های آموزشی انگلیسی برای کودکان مملو از اشعار و رنگ های شاد و تمرین های فیزیکی و بازی هستند. امروزه کتاب های متنعی در زمینه آموزش زبان کودکان وجود دارد و شما می توانید با توجه به علایق کودکان این کتاب ها را برای آن ها تهیه کنید. مخصوصا داستان­های مصور برای گروه سنی آن ها بسیار جذاب خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فرودگاه بین المللی فرانکفورت
یک شنبه 1 دی 1398 ساعت | بازدید : 4423 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

فرودگاه فرانکفورت، مهم ترین فرودگاه آلمان

فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ و مهم کشور آلمان می باشد که توانسته تاًثیر بسزایی در پیشرفت این کشور داشته باشد. یکی از موفقیت هایی بسیار مهم این شهر راه اندازی فرودگاه بین المللی فرانکفورت می باشد که سالانه میلیون ها مسافر را جا به جا می کند.

در صنعت هواپیمایی بیشترین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد ساخت هواپیماها است. این که چقدر گنجایش داشته باشد و چه امکاناتی در هواپیما تعبیه شود.

اما این امر غالباً از سوی افراد فراموش می شود که همانقدر که ساخت هواپیما مهم است به همان میزان نیز ساخت زیرسازها و فرودگاه ها نیز مهم می باشد.

این امر موجب شده است تا همانطور که بین هواپیماهای موجود در جهان رقابتی بر سر بزرگ بودن، امکانات بیشتر و رکوردهای دیگر به وجود می آید بر سر فرودگاه ها نیز این رقابت ها ایجاد شود؛ و بحث از بزرگ ترین و پرترددترین فرودگاه ها به میان بیاید.

فرودگاه مورد نظر ما در این مقاله یعنی فرودگاه فرانکفورت آلمان در جایگاه چهارم شلوغ ترین فرودگاه های اروپا قرار گرفته است.

 

 

تاریخچه فرودگاه

شاید برای شما هم عجیب به نظر برسد که فرودگاه فرانکفورت که هم اکنون حتی یک پرواز نظامی هم در آن صورت نمی پذیرد توسط نازی ها در سال 1936 و برای اهداف نظامی ساخته شده است.

این فرودگاه در سال 1946 کاربری خود را به فرودگاه مسافربری و ترانزیتی تغییر داد و از آن سال تاکنون حتی یک هواپیمای نظامی نیز در این فرودگاه دیده نشده است.

فرودگاه فرانکفورت قطب اصلی فعالیت ایرلاین لوفتهانزا و ایرلاین های تابع آن یعنی لوفتهانزا سیتی لاین و لوفتهانزا کارگو، کوندور فلوگدینست و آئرو لوگیک است.

فرودگاه بین المللی فرانکفورت دوازدهمین فرودگاه پرتردد جهان است و پس از هیترو لندن، دوگل پاریس و فرودگاه آمستردام در رده ی چهارم پرترددترین فرودگاه اروپا قرار گرفته است.

 

فرودگاه فرانکفورت مکانی برای قرارگیری 106 ایرلاین است که سفرهای خود را به 275 مقصد در 111 کشور در جهان انجام می دهند.

در این فرودگاه روزانه 1365 پرواز صورت می گیرد که بخش عمده ی آن یعنی حدود 80% پروازها توسط ایرلاین لوفتهانزا و ایرلاین های وابسته ی او صورت می گیرد.

این فرودگاه قابلیت باربری نیز دارد که از این حیث سومین فرودگاه بزرگ اروپا به شمار می رود و شعبه ها و خدمات متنوعی برای امور گمرکی و تجاری دارا است.

این فرودگاه به طور کلی دارای 3 ترمینال مجزا می باشد.

ترمینال یک که شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در آن قرار دارد. از سه بخش   A,B,C تشکیل شده است.

ترمینال دوم این ایرلاین نیز دارای دو بخش می باشد که با نام های E,D شناخته می شوند.

ترمینال سوم هنوز تکمیل و به بهره برداری نرسیده است. هدف از ساخت این ترمینال افزایش تعداد پروازها و تامین دیگر پیش نیاز های فرودگاه می باشد.

آدرس فرودگاه بین المللی فرانکفورت

اغلب فرودگاه های بین المللی و بزرگ برای سهولت در کار مسافران در نزدیکی پایتخت قرار دارند. فرودگاه فرانکفورت نیز از این قاعده مستثنی نیست و در فاصله ی 12 کیلومتری یعنی 20 دقیقه ای شهر فرانکفورت، آلمان قرار دارد. می توانید آدرس این فرودگاه را در نقشه ی هوایی گوگل مشاهده کنید.

 

ایرلاین های مهم در فرودگاه فرانکفورت

  • آدریا ایرویز
  • ایرفلوت
  • ایر آستانا
  • ایر چاینا
  • ایر فرانس
  • اگین ایرلاینز
  • ایر الگری
  • ایر برلین
  • ایر دولومیتی
  • ایندیا ایر
  • عار لینگوس
  • ایر عربیا مرک
  • ایر کانادا
  • ایر اروپا
  • ایر مالتا

 

فرودگاه هایی که به فرودگاه فرانکفورت پرواز مستقیم دارند

  • فرودگاه بین الملیل ملکه عالیا امان
  • فرودگاه آتن
  • فرودگاه بارسلون
  • فرودگاه بیلبائو
  • فرودگاه برمن
  • فرودگاه آمستردام
  • فرودگاه بین المللی هارتسفیلد- جکسون آتلانتا
  • فرودگاه بلگراد، فرودگاه بیلوند
  • فرودگاه بروکسل
  • فرودگاه آرلاندا استکهلم
  • فرودگاه آنتالیا
  • فرودگاه بین المللی بیرمنگام
  • فرودگاه بولونیا
  • فرودگاه بازل

 

ترمینال های فرودگاه فرانکفورت

 

در حال حاضر این فرودگاه از دو ترمینال مسافربری بهره می برد و ترمینال سوم این فرودگاه در حال ساخت است و در سال 2021 به بهره برداری می رسد.

 

  1. در ترمینال شماره ی یک و در بخش های A, B, C و  Z گذرنامه و پاسپورت و ویزای شنگن و غیرشنگن مورد بررسی قرار می گیرد. لذا دقت داشته باشید تا تمامی مدارک مورد نظر مانند مدارک شناسایی،واچر هتل، بلیط هواپیما، پاسپورت و ... را همراه خود داشته باشید تا به مشکل برنخورید. شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در بخش C این ترمینال قرار دارد.
  2. در ترمینال شماره ی دو سطوح D و E قرار دارند. این ترمینال با ترمینال شماره ی یک 15 دقیقه فاصله دارد که می توانید این فاصله را با اتوبوس های داخل فرودگاه طی کنید.
  1. ترمینال سوم هنوز تکمیل و به بهره برداری نرسیده است. هدف از ساخت این ترمینال افزایش تعداد پروازها و تامین دیگر پیش نیاز های فرودگاه می باشد.

 

حمل و نقل از فرودگاه فرانکفورت

 

این مسئله که مسافر پس از پیاده شدن از هواپیما چگونه به شهر برسد و یا از شهر چگونه به فرودگاه برود بسیار مهم است لذا ساخت زیربناهای مربوط به حمل و نقل مسافران در کاربری فرودگاه ها نقش بسزایی دارد.

از این رو فرودگاه فرانکفورت زیربنای مناسبی را فراهم کرده است و به همین دلیل جزو پرترددترین فرودگاه های اروپا و جهان به شمار می رود.

تاکسی:

تاکسی های فرودگاه در خارج از فرودگاه قرار دارند و وسایل گرانی برای جابجایی به شمار می روند. البته اگر مسافر یک پرواز خارجی طولانی بوده اید. تاکسی سریع ترین راه رسیدن شما به هتل می باشد.

  • اتوبوس:

برای استفاده از اتوبوس هایی که مسیرشان خارج از فرودگاه و به سوی شهر است باید به ترمینال شماره یک مراجعه کنید.

  • مترو:

به استگاه های S بروید و از این طریق وارد ایستگاه S8 و S9  شوید تا به مرکز شهر فرانکفورت برسید.

  • قطار:

در واقع ایستگاه های قطار این فرودگاه در حال ساخت هستند. و هنوز زمان دقیق بهره بردای آن ها مشخص نیست.

 

امکانات فرودگاه بین المللی فرانکفورت

 

  • شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد اما حقیقت دارد. در هر دو ترمینال این فرودگاه نمازخانه وجود دارد. (احترام به عقاید!)
  • در این فرودگاه حمام های مجهزی قرار دارد که با پرداخت هزینه می توانید از آن ها استفاده کنید. در این حمام ها امکاناتی مانند ژل استحمام، حوله ی پاکیزه و سشوآر و ... وجود دارد.
  • می توانید از اینترنت رایگان و پر سرعت فرودگاه استفاده کنید.
  • امکانات بانکی و ارزی و همچنین سیستم های پرداخت در دو ترمینال فرودگاه در دسترس مسافران است.
  • تعداد زیادی از فروشگاه های برندهای معروف جهان در این فرودگاه دارای شعبه هستند.
  • در هر دو ترمینال 1 و 2 غذاخوری ها و کافه هایی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. تنوع این غذاخوری ها در ترمینال شماره ی یک بیشتر از ترمینال شماره ی دو است.
  • در ترمینال شماره ی دو و در طبقه ی چهارم آن اتاقی برای بازی کودکان و اتاقی برای مادرانی که نوزاد دارند در نظر گرفته شده است.
  • اگر قصد داشته اید تا پروازی غیرمستقیم را از طریق خطوط فرانکفورت تجربه کنید می توانید شب را در هتل های اطراف این فرودگاه مانند هتل شرایتون با ظرفیتی بالغ بر 1008 نفر بگذرانید. برای مشاهده و رزرو هتل در هر کجایفرانکفورت نیز می توانید از سیستم آنلاین سایت طاهاگشت استفاده کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0