عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 129
:: بازدید ماه : 4416
:: بازدید سال : 34004
:: بازدید کلی : 269591

RSS

Powered By
loxblog.Com

کالابید

طراحی بسته بندی / شرکت طراحی های بسته بندی / طراحی های بسته بندی آنلاین
دو شنبه 13 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 1767 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تقریباً تمام محصولاتی که ساخته دست بشر بوده و با استفاده از منابع طبیعی تولید می شوند نیازمند بسته بندی اند.این نیاز را می توان از جنبه های گوناگون مورد بحث و بررسی قرارداد.هویت بخشی، امنیت، ایمنی و سلامت و در نهایت حمل ونقل، همگی نیاز مبرمی به طراحی های بسته بندی برای تحقق دارند.حضور بسته بندی در دنیای مدرن، محصور به زمان و مکان خاصی نیست و به معنای واقعی کلمه، همه جا حاضر است.واقعاً آیا می توانید چیزی را مثال بزنید که در بسته بندی عرضه نشود؟



:: برچسب‌ها: طراحی بسته بندی , بسته بندی , طرح بسته بندی , بسته بندی طراحی , طراحی بسته , طراحی محصولات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
روش تعمیر چرخ خیاطی
شنبه 4 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 1147 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

روش تعمیر چرخ خیاطی

تعمیر چرخ خیاطی

این بار سایت سه سوت تعمیر در مورد تعمیر چرخ خیاطی و نحوه کار چرخ خیاطی ، اشتباهات معمول ، تشخیص مشکل چرخ خیاطی و نیاز به قطعات و ابزارهایی را برای رفع آن بیان می کند. سپس دستورالعمل های ساده گام به گام نحوه روغن کاری چرخ خیاطی ، نحوه سرویس دهی قطعات مکانیکی و نحوه سرویس تسمه محرک را ارائه می دهد. این راهنمای Fix-It همچنین به تعمیر سیم برق ، تعمیر سوئیچ و تعمیر موتور اشاره دارد.

چرخ خیاطی یا ماشین خیاطی، در فارسی تاجیکی: ماشین دوزندگی یک نوع ماشین است که برای دوختن پارچه، چرم، و غیره بکار می‌رود.

چرخ خیاطی چگونه کار می کند؟

چرخ خیاطی وسیله کوچکی است که با دوخت وسایل را متحد یا محکم می کند. همه چرخ خیاطی ها با قلاب زدن نخ سوزن به دور نخ دوم یا حباب ، کوک تولید می کنند. پارچه از طریق دستگاه با استفاده از پایه های فلزی به نام سگ های خوراکی کشیده می شود. سرعت توسط پدال پا یا زانو کنترل می شود. برای تولید بخیه ها و الگوهای مختلف می توان تنظیمات یا تنظیمات متعدد دیگری را انجام داد.

چرخ خیاطی لوازم قابل اعتمادی است که با حداقل دقت می تواند سالها خدمات خوبی را ارائه دهد. روغن کاری معمول در صورت درخواست در کتابچه راهنمای مالک ، کلیدی برای عمر طولانی چرخ خیاطی است (به زیر مراجعه کنید). سیم برق و کلید خاموش ممکن است خراب شوند. حباب یا اهرم برداشت ممکن است مسدود شده باشد. تسمه درایو ممکن است معیوب یا شل باشد. حباب ، جعبه حباب ، قلاب و فنر کششی ممکن است خورده یا ناهموار باشد. ممکن است موتور خراب باشد.

شایع ترین و آسان ترین مشکل در چرخ خیاطی در اثر سوزن دوخت خم ، شکسته ، شل یا نادرست است. همیشه قبل از شروع یک کار خیاطی ، سوزن های با کیفیت بخرید و وضعیت آنها را بررسی کنید.

چگونه می توان مشکل را تشخیص داد؟

اگر چرخ خیاطی شما چراغ روشنایی دارد اما کار نمی کند ، سر را باز کنید ، سپس لامپ را خارج کرده و آزمایش کنید. اتصالات الکتریکی را در صورت لزوم بررسی کنید.


  • اگر دستگاه کار می کند یا صدای زنگ می زند ، اما دوخت نمی زند ، مونتاژ حباب را از نظر وجود موضوع گیر کرده بررسی کنید (به زیر مراجعه کنید). همچنین یک ماشین خشک را روغن کاری کنید ، دکمه کلاچ را محکم کنید و تسمه محرک را بررسی کنید (به زیر نگاه کنید).اگر دستگاه روشن نیست ، مطمئن شوید که در مخزن سخنرانی روشن است و سیم برق را آزمایش کنید . کلید خاموش را تست کنید .
  • اگر سوزن یا نخ حفره شکسته است ، برای تنظیمات صحیح به کتابچه راهنمای صاحب چرخ خیاطی مراجعه کرده و نخ گیر شده را بررسی کنید.
  • در صورت تغذیه نامناسب پارچه ، پرزهای تمیز شده از سگهای خوراکی را تمیز کنید.

هرگونه تعمیر دیگر چرخ خیاطی باید توسط یک تکنسین باتجربه و دسترسی به قطعات تعویض انجام شود.



:: برچسب‌ها: تعمیر , تعمیر چرخ خیاطی , تعمیر چرخ های خیاطی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0