عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 78
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 78
:: بازدید ماه : 433
:: بازدید سال : 34455
:: بازدید کلی : 270042

RSS

Powered By
loxblog.Com

کالابید

تعمیر انواع جارو برقی
جمعه 14 آذر 1399 ساعت | بازدید : 1421 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیر انواع جارو برقی به نوع و قسمت های مختلفی بستگی دارد,بسته به کیفیت ، دفعات استفاده و نگهداری عمومی ، معمولاً 8 تا 12 سال عمر میکنند. با حفظ و تعمیر جاروبرقی خود در صورت نیاز می توانید عمر سرویس دهی آن را افزایش دهید.

جاروبرقی وسیله‌ای است که به وسیلهٔ مکش، کثافات و گرد و غبار را جمع‌آوری می‌کند. بعضی از جاروبرقی‌ها نیز به وسیله آب کار می‌کنند. اولین جاروبرقی توسط شخصی به نام آیوز مک‌گافی اختراع گردید و در ۸ ژوئن ۱۸۶۹ این اختراع ،در آمریکا به ثبت رسید. باوجوداین، برخی بر این باورند که سازندهٔ این دستگاه فردی آمریکایی به‌نام دنیل هس می‌باشد. از سال ۲۰۱۴ میلادی و طبق قوانین اتحادیه اروپا تولید جاروبرقی با مصرف برق بیش از ۱۶۰۰ وات ممنوع و از سال ۲۰۱۷ نیز این میزان به ۹۰۰ وات تقلیل یافت.

دو نوع جاروبرقی وجود دارد: قایم و کانیستر(قوطی). در جارو برقی قائم موتور و اهرم ضربه زننده در یک واحد قرار دارند. جاروبرقی کانیستر دارای موتور و کیسه در یک قوطی می باشد. و اهرم ضربه زننده در یک منبع تغذیه جداگانه است . این دو واحد آن توسط یک شلنگ متصل شده اند.

تعمیر جاروبرقی

شما می توانید تعمیرات تخصصی جارو برقی های خود را به متخصصان ما بسپارید تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت نتیجه آن را مشاهده کنید

اگر هیچکدام از اینها به تعمیر جاروبرقی شما کمک نکند ، ممکن است زمان تعویض آن باشد. در حالی که این خبر بد برای حساب بانکی شما است. اما می تواند برای شما یک نعمت باشد. جاروبرقی ها در سالهای اخیر تغییر زیادی کرده اند.

جاروبرقی استیک نسبت به جاروبرقی های روغنی بسیار سبک تر و ساده کارتر هستند. آنها می توانند گوشه ها و مبلمان را به راحتی تمیز کنند.

جاروبرقی های اتوماتیک نیز با کاهش قیمت روبرو شده اند و کثیف ترین قسمت های خانه شما را تمیز می کنند. بنابراین دیگر نیازی به نگرانی درباره جارو کردن بدترین قسمت های خانه خود نیستید.



:: برچسب‌ها: تعمیرات , تعمیرات جارو برقی , تعمیر جارو های برقی , تعمیر جارو برقی , تعمیر , تعمیر لوازم خانگی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لوگو , طراحی لوگو , نرم افزار برای ساخت لوگو کدام است ؟
سه شنبه 22 مهر 1399 ساعت | بازدید : 1692 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

لوگو و نحوه شکل گیری آن توسط برنامه

فرم رایج طراحی لوگو استفاده از فرمت گرافیکی وکتور است که در این خصوص نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel Draw وجود دارد.

فرم وکتوری شامل نقاط  هندسی دقیقی است که باعث ایجاد انسجام و یکپارچگی شکل می شود.

گزینه دیگر استفاده از نرم افزار فوتوشاپ است که از فرم رستری استفاده می کند.  فرم رستری یا بیت مپ از پیکسل تشکیل شده است.  استفاده از فرم رستری در طراحی لوگو توصیه نمی شود زیرا در کار چاپ با مشکلاتی همراه است.

با اینکه در فوتوشاپ می توان لوگوهای بزرگ طراحی کرد اما باید بدانید که همیشه قرار نیست لوگو شما بزرگ جاپ شود. اگر زیاد بر روی فرم رستری بزرگنمایی کنید پیکسل پیکسلی شده و طرح را غیرقابل استفاده می کند.

لوگو باید در هر سایزی ظاهر یکسانی داشته باشد. مزایای استفاده از فرم وکتوری به قرار زیر است:

  • لوگو را می توان در هر سایزی مقیاس بندی کرد بدون اینکه کیفیت لوگو از دست برود.
  • ویرایش لوگو در آینده راحت تر است.
  • با فرم های دیگر رسانه ای به راحتی قابل تطبیق است.

هرگز شخصیت خود را با شخصیت مشتریان خود در یک عرض قرار ندهید.

شما با این کار اشتباهی بزرگی مرتکب می شوید. تنها دلیل این کار این ست که طراح تنها به نظر خود اکتفا می کند. اگر یک فونت زیبا پیدا کردید و تصور کردید باید در لوگو از آن استفاده کنید کمی دست نگه دارید.

در ابتدا از خود بپرسید آیا مناسب کسب و کار و مشریان هدف شما هست ؟

مثلا یک فونت مدرن که شما را شیفته خود کرده شاید برای یک کسب و کارهای رسمی  و قانونی مانند دفتر وکالت مناسب نباشد.

در عین حال که از کار خود اطمینان دارید، باید بدانید نمی توانید خواسته شخصی خود را در لوگو اعمال کنید. همیشه بر خواسته های مشتریان خود تمرکز کنید.

منبع: https://rivaliran.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%84%d9%88%da%af%d9%88/



:: برچسب‌ها: لوگو , طراحی لوگو , لوگو چیست , آرم چیست , طراحی لوگو چیست , آرم , طراحی لوگو حرفه ای , نرم افزار طراحی لوگو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مرکز مطلب
چهار شنبه 9 مهر 1399 ساعت | بازدید : 2170 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

طراحی وب سایت  است که در اینترنت نمایش داده می شوند. این معمولاً به جنبه‌هایی از تجربه کاربر در توسعه وب‌سایت مربوط می‌شود، نه توسعه نرم‌افزار. طراحی وب برای تمرکز بر توسعه وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ استفاده می شود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

https://cutt.ly/FCR53xl

https://clck.ru/yXTkh

https://tinyurl.com/2p87bmzn

https://clck.ru/yXTnn

https://urlz.fr/j97J

http://gg.gg/125zbv

https://is.gd/MJ5hQF

https://cutt.ly/OCTqEEc

https://urlz.fr/j97M

https://tinyurl.com/37vy8shu

https://clck.ru/yXTv6

https://urlz.fr/j97O

https://tinyurl.com/cfmfvukd

https://is.gd/pOAU74

http://gg.gg/125zcq

https://cutt.ly/TCTwjPV

طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای وب سایت کار می کند. به عنوان مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود.

Layout به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و سازگار با گروه کاربری و برند وب سایت است. بسیاری از صفحات وب با تاکید بر سادگی طراحی شده اند تا هیچ اطلاعات یا عملکرد اضافی که بتواند حواس کاربران را پرت یا سردرگم کند وجود نداشته باشد. از آنجایی که سنگ بنای اصلی نتایج یک طراح وب برنده شدن و افزایش اعتماد مخاطبان هدف است، حذف هر چه بیشتر لحظات ناامیدی ممکن یک موضوع حیاتی است.

https://clck.ru/yXTyn

https://urlz.fr/j97Q

https://tinyurl.com/3jhu24ex

https://is.gd/ZRqsAg

https://is.gd/AcAfMR

https://urlz.fr/j97S

https://cutt.ly/oCTewCS

https://clck.ru/yXU6Z

https://clck.ru/yXU79

https://tinyurl.com/2b923zwp

https://is.gd/ZBaHUh

https://clck.ru/yXU9J

https://urlz.fr/j97X

https://tinyurl.com/55t86cer

دو مورد از متداول‌ترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت‌هایی که هم در رایانه‌های رومیزی و هم در تلفن‌های همراه به خوبی کار می‌کنند، طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی ​​است.

در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند. در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی مطابق با اندازه صفحه نمایش معمولی ثابت می‌شود. حفظ هماهنگ ترین ترتیب بین دستگاه ها برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی واکنشگرا می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند، طراحان باید مراقب باشند که کنترل ظاهر کار خود را از دست ندهند. اگر آنها نیز مسئول محتوا باشند، ممکن است از کنترل کامل بر محصول نهایی برخوردار شوند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت های خود داشته باشند.

https://is.gd/q6kfbU

https://cutt.ly/CCTro6Z

https://is.gd/30UL7Y

https://tinyurl.com/ynt6f6tv

https://cutt.ly/qCTrmtn

https://clck.ru/yXUBK

طراحی وب چیست؟

طراحی وب به طراحی وب سایت هایی گفته می شود که در اینترنت نمایش داده می شوند. معمولاً به جنبه‌های تجربه کاربر توسعه وب‌سایت اشاره دارد تا توسعه نرم‌افزار. طراحی وب در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روزافزونی پیدا کرده است.

یک طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند. برای مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود. Layout به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. یک طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و با گروه کاربری و برند وب سایت مناسب است. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که ممکن است حواس کاربران را پرت کند یا گیج کند ظاهر نمی شود. از آنجایی که سنگ اصلی خروجی یک طراح وب سایتی است که اعتماد مخاطب هدف را جلب می کند و آن را تقویت می کند، حذف تا حد امکان نقاط بالقوه ناامیدی کاربر یک نکته مهم است.

دو مورد از متداول‌ترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت‌هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی کار می‌کنند ، طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی ​​است. در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند . در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی ثابت می‌شود که با اندازه‌های رایج صفحه نمایش مطابقت دارد. حفظ یک چیدمان که تا حد امکان هماهنگ بین دستگاه ها باشد برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی پاسخگو می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند، طراحان باید در کنار گذاشتن کنترل نحوه ظاهر شدن کار خود مراقب باشند. اگر آنها مسئول محتوا نیز باشند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت خود داشته باشند، از مزیت کنترل کامل محصول نهایی لذت خواهند برد.

https://urlz.fr/j982

https://is.gd/r60GtM

https://tinyurl.com/3upjdssd

https://cutt.ly/0CTr4nO

https://tinyurl.com/2va8w5s5

https://is.gd/scnEEd

https://urlz.fr/j984

https://clck.ru/yXUDh

دو راه اصلی برای طراحی وب سایت وجود دارد: استفاده از یک برنامه دسکتاپ یا استفاده از سازنده وب سایت. ابزاری که تصمیم به استفاده از آن دارید بر اساس اندازه تیم شما، بودجه شما و نوع سایتی که می خواهید بسازید و الزامات فنی آن بسیار متفاوت است. 

https://cutt.ly/dCTtUuO

https://is.gd/r60GtM

https://tinyurl.com/3xmuc6au

https://clck.ru/yXUEo

https://is.gd/bk9rkv

https://cutt.ly/sCTyas8

https://is.gd/2XXV77

https://tinyurl.com/bdcrvhy6

https://cutt.ly/DCTymeR

https://clck.ru/yXUKM

عناصر طراحی وب سایت

هنگام طراحی یک وب سایت، مهم است که ظاهر و عملکرد سایت را در نظر بگیرید. ادغام این عناصر قابلیت استفاده و عملکرد کلی سایت را به حداکثر می رساند.

 قابلیت استفاده سایت شما شامل عناصری مانند رابط کاربری آسان برای پیمایش، استفاده مناسب از گرافیک و تصاویر، متن خوب نوشته شده و به خوبی قرار داده شده و طرح رنگ است. عملکرد سایت شما به سرعت، رتبه بندی، قابلیت جستجو و توانایی جذب مخاطبان شما اشاره دارد.

https://is.gd/qolDNj

https://clck.ru/yXULS

https://cutt.ly/oCTyLYK

https://tinyurl.com/24jxvxps

https://is.gd/SAyXEp

https://cutt.ly/2CTy6Cu

https://urlz.fr/j98g

رنگ ها

رنگ ها یکی از مهم ترین عناصری هستند که در طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند. به خاطر داشته باشید که تصورات نادرست زیادی در مورد روانشناسی رنگ وجود دارد ، و مهم تر این است که روی رنگ هایی تمرکز کنید که طراحی کلی و لحن وب سایت شما را تحسین می کنند. طرح رنگ خود را با برند خود و پیام هایی که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید هماهنگ کنید. 

https://tinyurl.com/yeymfhke

https://is.gd/mUtQDl

https://cutt.ly/FCTuIeQ

https://clck.ru/yXUSR

https://cutt.ly/sCTuJJf

https://is.gd/sn9jtl

https://urlz.fr/j98k

فاصله گذاری

فاصله یک عنصر کلیدی برای ایجاد وب سایت های بصری دلپذیر و آسان برای پیمایش است. هر عنصری در طراحی شما به یک شکل از فاصله استفاده می کند. استفاده مناسب از فضای خالی در ایجاد طرحی که به طور کامل متن، عکس و گرافیک را متعادل می کند، بسیار مهم است. ثابت نگه داشتن فاصله می تواند به کاربران شما کمک کند تا وب سایت شما را به راحتی مرور کنند. مفهوم فضای سفید قطعا اولویت طراحان وب مدرن است. 

https://tinyurl.com/38v3krt8

https://is.gd/9gwgG9

https://cutt.ly/zCTig2p

https://clck.ru/yXUXZ

https://cutt.ly/RCTiRr9

https://is.gd/NtxQ0q

https://tinyurl.com/ym7bf3w7

https://clck.ru/yXUZa



:: برچسب‌ها: بهترین , سایت , سایت برتر , برترین ها , بهترین ها , سایت های رپیورتاژ , بروزرسانی , مطلب مفید , مطلب سازنده , انواع مطالب , صفحات مفید , گلچین , منتخب سایت ها , وب سایت های علمی , وبسایت علمی , سایت های مفید , مطالب علمی , ایده , علم , مجله خبری , خبر , پزشکی , اجتماعی , فرهنگی , ورزشی , دندانپزشک ها , ایرانی , ایران , دنبال کردن , ریپورتاژی , تبلیغات , تبلیغات گسترده , تبلیغ , تعمیر , مکانیکی , داروخانه , تبلیغ علمی , ریپورتاژ ارزان , ریپورتاژ پولی , ریپورتاژ قدرتی , لینکسازی , لینک , لینکسازی گسترده , طراحان سایت , سایت برتر , مفید ها , مطالب خوب , مطالب علمی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
شهرک صنعتي قرچک
پنج شنبه 3 مهر 1399 ساعت | بازدید : 3003 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

شهرک صنعتي قرچک
يكي از20 شهرك و ناحيه صنعتي ، شركت شهركهاي صنعتي تهران، در صدد ایجاد ۴ فاز به وسعت ۷۵۰ هکتار است
فاز اول دارای زون بندی فلزی، شیمیایی، غذایی و نساجی بوده، همه قطعات آن واگذار شده است دارای 150 واحد صنعتی فعال است
فاز دوم با قطعات بزرگتر از 700 متر مربع ، علاوه بر زون بندی فاز۱ دارای برق الکترونیک ، کانی غیر فلزی و سلولوزی نیز می باشد، در حال تکمیل ساخت و ساز است نیمه دوم ۹۹ واگذاری آن آغاز میگرد.
جواز های تاسیس جهاد ، صنایع (جواز تاسیس مجاز داخل شعاع ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران ) و همچنین صنوف توليدي ( نظیر خشکبار کیف و کفش، خیاطی جوراب و…) می توانند نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند.
در حال حاضر قیمت پایه هر متر مربع ۲8۰ هزار تومان ( قطعات تجاری با مزايده واگذار ميشود) که به صورت اقساط ۳۶ ماه با مبلغ نقدی ۳۰ درصد از متقاضیان اخذ می شود.
کلیه خدمات مالی و اداری عقد قرارداد/تغییر نام/استعلام ادارات و… توسط دفتر مرکزی و اخذ انشعابات و مجوز احداث/پایان کار در شهرک انجام می گردد.

 

بهمن خطیبی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فاز نخست شهرک صنعتی قرچک به مساحت ۲۹۶ هکتار به طور کامل اجرایی شده و بیش از ۸۰۰ قرارداد در این شهرک به ثبت رسیده که از این تعداد ۶۵۷ مورد وارد مرحله عملیاتی شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون ۴۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی قرچک در حال احداث می‌باشد که تا پیش از پایان امسال، تعدادی از این واحدها افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت فاز نخست شهرک صنعتی قرچک و استقبال صاحبان صنایع، توسعه این شهرک در دستور کار قرار گرفته لذا با هماهنگی به عمل آمده و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، فاز دوم شهرک صنعتی به زودی به متقاضیان واگذار می‌شود.
خطیبی افزود: در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، موضوع توسعه شهرک صنعتی قرچک اعلام شد تا زیرساخت‌های قانونی این امر تأمین شود.
فرماندار قرچک اظهار کرد: به جز۱۱ صنف مستقر در تهران که در گذشته از استقرار و تولید در این شهرک استقبال کرده‌ و هم اکنون در این شهرک صنعتی قرچک مشغول تولید هستند، چندین صنف دیگر نیز آماده انعقاد تفاهم‌نامه هستند که با راه‌اندازی فاز دوم، زمینه استقرار این صنایع نیز فراهم می‌شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
آدرس: قرچک – کمربندی جنوبی بعد از کارخانه آجر ثبات – شهرک صنعتی قرچک


مختصات جغرافیایی: ۳۵درجه و ۲۴دقیقه و ۳۹ ثانیه شمالی و ۵۱ درجه و ۳۲ دقیقه ۴۳ ثانیه شرقی
پیش شماره تلفن: ۰۲۱ شماره تماس: ۳۶۱۹۴۵۰۰-۳۶۱۹۴۶۰۰
صنایع مجاز برای استقرار:
صنایع فلزی،غیرفلزی، سلولزی، نساجی، شیمیایی، برق و غذایی
تعدادی از واحدهای مستقر در شهرک
در حال حاضر و با شروع واگذاری زمین در شهرک و توافق سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی با اتحادیه صنوف در کشور مجوز استقرار صنف آجیل فروشان و خشکبار در این شهرک صادر شده است و در حال حاضر این امر در حال اجرا می باشد.

 

منبع : جهت خرید و فروش سوله در شهرک صنعتی قرچک در اجاره سوله در شهرک صنعتی قرچک و همچنین آگاهی از قیمت زمین در شهرک صنعتی قرچک و خرید و فروش کارخانه سالن و انبار در شهرک صنعتی قرچک با ما تماس بگیرید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
زغال چینی , قیمت زغال چینی , زغال چینی قلیان , سود تولید زغال چینی
دو شنبه 31 شهريور 1399 ساعت | بازدید : 2828 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

در فرمول ساخت زغال چینی از ریز ترین ضایعات چوب (خاک اره) که ارزان قیمت و دور ریختنی هستند استفاده می کنند که  باعث جلوگیری از قطع درختان و نیز نگهداری جنگلهای طبیعی می شود.

زغال فشرده از ضایعات حاصل از صنایع چوبی، پوسته گردو، بادام و… به دست می آید.

زغال فشرده از ضایعات خشک نظیر چوب حاصل از هرس درختان, ضایعات حاصلاز صنایع چوبی, خاک اره, پوسته شلتوک و کاه درختان به دست می آید.

به دلیل کمبود منابع چوبی, وجود مناطق صعب العبور و مسائل زیست محیطی ایران بازار مناسبی برای تولید و مصرف زغال چینی ( زغال فشرده ) می باشد.

پوست گردو برای سرعت بخشیدن به تولید بریکت ( زغال خام ) و افزایش زمان سوخت زغال و استحکام زغال استفاده میشود برای خرید پوست گردو بهتر است که در فصل تابستان که به اصطلاح وفور پوست گردو است خرید کنید چون در زمستان هم کم یاب شده و هم مجبورید با قیمت بیشتری خریداری کنید.

از زغال فشرده برای تولید انرژی و گرما استفاده می شود که ارزش حرارتی بالایی دارد. برای تهیه کردن این نوع زغال (قالبی) که درصد بالایی از آن تهیه شده از خاک زغال میباشد، خاک اره و خاک کک یا مخلوطی از آنها نیز در آن بکار می رود.

در فرمول ساخت زغال چینی ابتدا زغال چوب را توسط آسیابهای مخصوص به شکل پودر شده درآورده که در برخی از کارخانه جات از ترکیب این ماده با چسب شیمیایی و مواد افزودنی دیگر استفاده می شود که اکثر این چسبها به صورت برجسته می باشند مانند آهک ، سیمان و مواد معدنی دیگر …

در مرحله ی بعد تمام مواد و مخلوط بدست آمده را بر اثر فشار بالا بصورت فشرده در آورده و با استفاده از دستگاه قالب زن به شکلها و اندازه های مختلف قالب می زنند. شکل زغال چینی معمولا بصورت مکعبی شکل یا استوانه ای و یا تخم مرغی است و ابعاد آنها معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر می باشد.

برای تولید زغال در روش سنتی، ابتدا شاخه های ریز درختا ن را جمع آوری کرده و آنها را آتش می زنند که با متصاعد شدن گاز شیمیایی باعث آلودگی زیست محیطی می شود که این کار را بصورت محیط سربسته درکوره  هم انجام می دهند که از شرایط بهتری نسبت به فضای آزاد برخوردار است.

نام هایی مانند: زغال جکسون , زغال چینی , زغال رکورد یا زغال چینی رکورد که تفاوتی بایک دیگر ندارند.

یک زغال چینی از مواد دور ریختنی و بیکاربرد و یا کم کاربرد تولید میشود ولی کیفیت آن به نوع پختش بستگی دارد



:: برچسب‌ها: زغال , زغال چینی , چینی زغال , ذغال چینی , ذغال های چینی , بهترین ذغال چینی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لوله برق چیست؟
چهار شنبه 12 شهريور 1399 ساعت | بازدید : 2867 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

لوله برق روش جدیدی را برای نصب سریع و ایمن لوله های محافظ کابل با قطر کوچک در زیر زمین در مسافت های طولانی بیش از 1 کیلومتر توسعه داده است. این شرکت گفته است که این سیستم به طور هدفمند فناوری های اثبات شده حفاری را اصلاح و توسعه بیشتری داده است به طوری که در آینده می توان کابل های زیرزمینی را به صورت ترانشه ای و نزدیک به سطح در عمق بین 2 متر و 4 متر نصب کرد و حداقل دخالت در چشم انداز را انجام داد.

در قلب این سیستم AVNS350XB قرار دارد ، دستگاه خسته کننده تونل کاملاً کنترل از راه دور (TBM) با قطر حفاری 505 میلی متر و برای طول درایوهای بیش از 1000 متر طراحی شده است. دستگاه می تواند با دقت بالا از تراز مورد نظر پیروی کند و بنابراین از زیرساخت های موجود مانند خطوط لوله ، جاده ها ، راه آهن یا توده های کوچکتر آب با خیال راحت عبور کند. گمانه های منفرد را می توان در فاصله کمی از 1 تا 2 متر قرار داد ، بنابراین می توان چندین خط را به طور موازی نصب کرد.

دستگاه تونل زنی مجهز به پمپ جت و واحد قدرت هیدرولیک یکپارچه است. هرنکنشت گفت ، با استفاده از روشهای متداول ، محدودیتهای فضا باعث حذف بیشتر پودرها در بخشهای طولانی تر و در نتیجه نیز ممکن است طول درایوها محدود شود. از طریق استفاده از پمپ جت برای انتقال ماسک ، می توان تا 10 برابر مسافت بیشتر تونل زنی را با سرعت بالا در محدوده قطر کوچک به دست آورد.

در نقطه شروع ، یک واحد فشار و کشش تازه توسعه یافته نصب شده و از رانش آن برای فشار لوله های برق و در طول مسیر مشخص شده در جهت نقطه هدف استفاده می شود. گمانه در تمام مدت به طور ایمن توسط دستگاه و لوله های جک پشتیبانی می شود. پس از دستیابی به موفقیت در نقطه هدف ،  از لوله های جک جدا می شود. پس از آن ، لوله محافظ کابل پیش ساخته به لوله های جک متصل است که هنوز در گمانه قرار دارد و به عقب کشیده می شود و بنابراین توسط واحد فشار و کشش در شاخه پرتاب در انتهای دیگر به گمانه منتقل می شود. پس از نصب لوله محافظ ، مأموریت E-Power Pipe کامل است. قرار دادن نهایی کابلهای زیرزمینی توسط شرکتهای کاملاً تخصصی انجام می شود.

نوآوری روش شامل توسعه لوله های برق و گسترده جکینگ است که امکان پیشرفت بسیار مداوم را فراهم می کند. همچنین یک واحد فشار و کشش با 10 متر حرکت و فشار و نیروی 350 تن را به طور خاص برای این لوله های جک ایجاد کرده است. این فناوری بر اساس راهنمای دندانه دار کردن و پایه گذاری است که توسط موتورهای الکتریکی تأمین می شود. در نتیجه ، مفهوم نوآورانه به دلیل انتشار کمتر صدا ، عملکرد نصب بالاتر و پذیرش بیشتر را تضمین می کند.

نصب کابلهای زیرزمینی با استفاده از لوله برق قدرتمند جایگزینی برای حفاظت از زمین در برابر روش برش معمول است. به دلیل روش نصب بدون ترانشه ، در مکانهایی که بعداً باید کابلهای HVDC به هم متصل شوند ، حرکت زمین کاهش می یابد. این امر می تواند به معنای کاهش حدود 90٪ نسبت به کل تراز باشد ، هرنکنشت نشان داد. نصب و راه اندازی بدون تأثیر محیطی در فواصل طولانی انجام می شود ، زیرا سطح و ساختار خاک تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است. همچنین استفاده از ماشین آلات ساختمانی و کامیون ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد 

منبع: https://tehranpolika.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%DA%A9%D8%A7/



:: برچسب‌ها: لوله , لوله برق , لوله های برق , لوله برق ساختمان , برق , لوله ساختمان برای برق ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شهرک صنعتی عباس آباد
دو شنبه 30 تير 1399 ساعت | بازدید : 3552 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

شهرک صنعتی عباس آباد

شهرک صنعتی عباس آباد مرکزی است که کارخانه ها ،کارگاه ها و مراکز تولیدی که در زمینه ی صنایع فلزی ، پلاستیک ، کانی ، مواد غذایی ، برق الکترونیک ، نساجی ، پوشاک شیمیایی ، سلولزی و… فعال هستند در این شهرک مستقر می باشند.

وسعت بالای این شهرک صنعتی و وجود کارخانجات بزرگ و مطرح مانند امرسان و اخوان و دیگر صنایع بزرگ باعث شده که این شهرک صنعتی عباس آباد را به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی تهران بشناسیم.

شهرک صنعتی عباس آباد
مساحت کلی شهرک صنعتی عباس آباد در شهرستان پاکدشت

مساحت کلی شهرک صنعتی عباس آباد برابر ۱۰۲۹ هکتار می باشد که از این مساحت ۶۹۰ هکتار را صنایع مختلف دربر گرفته اند و حدود ۳۴۰ طرح جدید در دست احداث می باشد. طی آخرین آمار حدود ۴۲۰۰۰نفر در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.

با توجه به وسعت این شهرک و نیاز واجب صنایع ، این شهرک دارای امتیازات آب ، برق ، گاز ، تلفن و اینترنت نیز می باشد. داشتن تصفیه خانه مجزا برای آب و همچنین پست برق فشار قوی از دیگر امتیازات این شهرک صنعتی بزرگ می باشد.

صنایع مجاز برای استقرار: فلزی و ریخته گری ، کانی غیر فلزی ، غذایی ، برق الکترونیک ، نساجی و پوشاک ، شیمیایی ، سلولزی

تعدادی از واحدهای بزرگ فعال مستقر در شهرک:

صنام الکترونیک ، امرسان ، اخوان ، پارسا پلاستیک ( پاپکو ) ، ارتعاشات صنعتی ایران ، بیت پرداز ، ایمن آینه ، شیرآلات قهرمان ، صنایع ارتباطی پایا ، سرشار برودت سونیا ، توسعه صنایع نفت و گاز سرو ، نایلون سپید ، بستنی شاد ، تابش گران نور ، راسل تابلو ، ماشین سازی دیانی ، مرکب ایران ، بهنام صنعت پایا

 

شما عزیزان جهت خرید سوله در شهرک صنعتی عباس آباد می توانید با شماره 3498298-0912 تماس بگیرید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بازی آنلاین سایفارم
شنبه 9 خرداد 1399 ساعت | بازدید : 3829 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )
بازی آنلاین سایفارم
 
به آینده سفر کنید و در بازی رایگان سایفارم، ایستگاه فضایی خودتون رو مدیریت کنید.در این بازی مزرعه داری از حیوانات بامزه نگهداری کنید و در کنار دوستان به تجارت فضایی بپردازید.
 
بازی آنلاین سایفارم از جدیدترین بازی های سرگرمی شهرسازی است که در محیطی فانتزی شما را به یک سفر جدید ماجراجویانه می برد.

سایفارم یک بازی مزرعه داری و فارمینگ فضایی است. در این بازی شما مدیر یک ایستگاه فضایی به نام سایفارم هستید. از حیوانات نگهداری می‌کنید، به آنها غذا می‌دهید و از آنها دی‌ان‌ای (DNA) دریافت می‌کنید. ساکنین سیاره‌های این دنیا به محصولات شما احتیاج دارند. آنها محصولاتتان را از شما می‌خرند و به شما پول و آیتم‌هایی می‌دهند که برای پیشرفت نیاز دارید. شما می‌توانید با ساختن سکوهای جدید، ایستگاه فضاییتان را گسترش دهید. ساختمان‌های پیشرفته بسازید و دی‌ان‌ای حیوانات را تغییر دهید.

داستان در سال ۳۰۱۹ اتفاق می‌افتد. همه‌ی موجودات جهان در صلح کامل به سر می‌برند. آنها یاد گرفته‌اند که در کنار هم زندگی کنند و همدیگر را دوست داشته باشند. روی کره‌ی زمین سازمانی به نام «بانک دی‌ان‌ای زمین» یا به اختصار «بَدْناز» شکل گرفته است که مجموعه‌ای کامل از دی‌ان‌ای تمامی موجودات زنده‌ی زمین را نگهداری می‌کند. بدناز برای گسترش حیات زمینی در جهان شروع به احداث ایستگاه‌هایی با نام «سایفارم» در فضا می‌کند. مدیریت این ایستگاه‌ها به داوطلبانی از کره‌ی زمین داده می‌شود. سایفارم‌ها از حیوانات زمینی نگهداری می‌کنند و با خوشحال نگه‌داشتنشان دی‌ان‌ای‌شان را در بالاترین کیفیت دریافت می‌کنند. موجودات دیگر سیاره‌ها از جمله نژادهای مختلفی از آدم فضایی‌ها و ربات‌ها به علت علاقه‌شان به حیوانات زمینی این دی‌ان‌ای ها را از سایفارم‌ها خریده و روی سیاریشان پرورش می‌دهند. ایستگاه‌های پیشرفته‌تر قابلیت‌هایی مثل استخراج ژن‌های خاص حیوان‌ها و تغییر دادن دی‌ان‌ای را بدست می‌آورند و حیوان‌هایی با قابلیت‌های خاص تولید می‌کنند که توان زندگی کردن در سیاره‌های مختلف را دارند. اگر دوست دارید تا در گسترش حیات زمین در جهان مشارکت کنید، سایفارم خودتان را شروع کنید!

سایفارم یک بازی خانه سازی ایرانی برای موبایل و تبلت است. شما میتوانید این بازی جدید را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

ویژگی‌های سایفارم:

♦ سبک بازی مزرعه داری یا بازی خانه سازی.

♦ مراقبت از حیوانات جذاب و با مزه باغ وحش در ایستگاه فضایی.

♦ بازی جدید علمی تخیلی.

♦ تجربه بازی مزرعه داری و فارمینگ در فضا.

♦ ساختمان‌ها، مزرعه ها و فناوری‌های متنوع.

♦ مراقبت و نگهداری از حیوانات دوست داشتنی.

♦ شخصیت‌های جذاب و سرگرم کننده از نژادهای مختلف زمینی و فضایی.

♦ خانه سازی در کنار ساخت مزرعه رویایی و مزرعه داری و فارمینگ آنلاین

♦ وسایل تزیینی متنوع و قابلیت شخصی سازی بالا.

♦ طراحی ایستگاه فضایی به سبک home design و طراحی دکوراسون زیبا

♦ رقابت با سایر بازیکنان در رتبه‌بندی تجربه و لایک.

♦ رویای ساخت یک مزرعه بهاری و همیشه تازه با حیوانات با مزه.

♦ امکان چت و گفتگو با دوستان در داخل بازی.

♦ بازی آنلاین با امکان رقابت و چت با سایر بازیکنان در سای شو.

♦ امکان یافتن دوستان جدید در بازی و فرستادن کادو برای آنها.

♦ امکان سر زدن به ایستگاه‌های فضایی دیگر.

♦ امکان ایجاد اتحاد با سایر بازیکن‌ها.

♦ بازی مزرعه داری – فارمینگ به سبک harvest moon – Hay Day – و بازی های فانتزی برتر سبک مزرعه داری و نگهداری از حیوانات

♦ همکاری با اعضای اتحاد خود برای شرکت در مسابقه روزانه سای شو.

بازی سایفارم به خاطر داشتن مسابقات آنلاین، چت و سایر قابلیت‌های اجتماعی خود نیاز به اینترنت دارد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
قیمت بلیط هواپیما چگونه تعیین می شود؟
یک شنبه 12 ارديبهشت 1399 ساعت | بازدید : 4473 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

افراد کثیرالسفر عموما، متوجه تغییر قیمت بلیط هواپیما در روزهای هفته و حتی ساعات مختلف روز هستند. گاهی ممکن است در کمتر از چند دقیقه که تصمیم به خرید بلیط کرده اید شاهد تغییر قیمت باشید!

گاها مسافران در تماس های تلفنی که با پشتیبانی سایت ها برقرار می کنند ریجکت شدن توسط سیستم و تغییر قیمت به هنگام تلاش مجدد برای خرید را اعلام می کنند. گاهی بلیط هواپیما ارزان تر و گاهی بلیط گرانتر می شود. اما دلیل تغییر قیمت بلیط چیست و چگونه این قیمت تعیین می شود؟

قیمت بلیط هواپیما چگونه تعیین می شود؟


تعیین قیمت بلیط هواپیما

 تعیین و تغییر قیمت در بلیط هواپیما سیستمی توسط ایرلاین و در بلیط چارتر توسط آژانس چارتر کننده اتفاق می افتد. مطمئنن مسافران یک هواپیما، با توجه به زمان خرید و سایتی که از آن خرید خود را انجام داده اند، با قیمت های متفاوتی روبه رو شده اند.

  نکته قابل توجه این است که نباید انتظار خرید بلیط هواپیما ارزان را در روزهای پیک سفر داشته باشید! در روزهای پرسفر عموما قیمت تمامی وسایل حمل و نقل عمومی افزایش میابد و ما شاهد تاثیر این موضوع بر روی قیمت بلیط نیز هستیم.

به همین دلیل اگر به دنبال سفری ارزان با هواپیما هستید می توانید بلیط هواپیما ارزان را در فصل های کاهش سفر تهیه کنید. البته به این نکته توجه کنید که قیمت بلیط در روزهای مختلف هفته در این فصول نیز متفاوت است!

قیمت بلیط هواپیما چگونه تعیین می شود؟


قیمت های متفاوت صندلی های هواپیما

حتما در هنگام خرید بلیط متوجه تفاوت قیمت برای صندلی های مختلف در یک پرواز شده اید. با کمی دقت بیشتر متوجه می شوید که کلاس پروازی صندلی ها متفاوت است. عباراتی مانند اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس به هنگام خرید اینترنتی از سایت را می توانید در کنار قیمت مشاهده کنید.

 بلیط هواپیما اکونومی، ارزانترین صندلی های یک پرواز را نشان می دهد. هرچند که این قسمت نیز مناسب است اما امکانات کمتری نسبت به قسمت بیزینس دارد.

بلیط هواپیما بیزینس گرانتر از اکونومی به فروش می رسد. البته اختلاف قیمت فاحشی عموما وجود ندارد. با توجه به گرانتر بودن قیمت، مسافران کمتری اقدام به خرید آن می کنند. امکانات آسایشی و منوی غذایی بهتر در این بخش برای مسافران فراهم است.

اما مسافران برای خرید بلیط فرست کلاس، باید هزینه بسیار زیادتری نسبت به دو قسمت قبلی را متقبل شوند. این قسمت از نظر رفاهی بسیار بالاست و بیشتر شبیه به اقامت در یک هتل لوکس است! بنابراین به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان در این قسمت نباشید.


پروازهای غیر مستقیم

بلیط هواپیما ارزان را می توان در پروازهای غیر مستقیم نیز تهیه کرد. پروازهای غیر مستقیم با توجه به زمان بیشتری که از مسافران میگیرد و توقف در چند مسیر، عموما ارزانتر از سایر پروازها می باشند.

تفاوت قیمت بلیط هواپیما سیستمی و چارتری

بلیط هواپیما چارتر

چارتر در لغت به معنی خرید کلی و یا زیاد است. در صنعت گردشگری، برخی از آژانس ها اقدام به خرید کلی صندلی های یک هواپیما و یا بخشی از آن می کنند.

با این کار تعیین قیمت صندلی های هواپیما به دست شرکت چارتر کننده می افتد. سایر آژانس های هواپیمایی نیز برای ارایه بلیط های آن پرواز باید به چارتر کننده آن مراجعه کنند.

اما در بین مردم عموما بلیط های چارتر به بلیط های ارزان قیمت تر معروف است! به طوریکه فکر می کنند با خرید لحظه آخر آن، بلیط ارزانتری بدست می آورند. اما آیا این فرضیه درست است؟ در جواب باید گفت که این موضوع بسته به زمان سفر دارد.

اگر در زمان پیک سفر به قیمت بلیط های چارتری نگاه کنید متوجه می شوید که اصلا ارزان نیستند و با نزدیک شدن به زمان پرواز و پر شدن صندلی ها قیمت آن افزایش می یابد. اما در فصل هایی که سفر کم است، امکان دارد با نزدیک شدن به زمان پرواز و خالی ماندن صندلی ها بتوانید بلیط هواپیما ارزان تری خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما چگونه تعیین می شود؟


بلیط هواپیما سیستمی

بلیط های سیستمی عموما گرانتر از بلیط های چارتر هستند. این نوع بلیط ها عموما از ثبات قیمتی بیشتری نسبت به بلیط های چارتر برخوردارند اما در روزهای مختلف هفته و همچنین نسبت به اینکه در چه زمانی بلیط را خریداری میکنید قیمت های متفاوتی را دارد.


خرید بلیط هواپیما ارزان

خرید اینترنتی بلیط هواپیما این امکان را برای مسافران فراهم کرده است تا بتوانند سایت های مختلف فروش بلیط را بررسی کنند. گاهی بعضی از سایت ها قیمت های بسیار ارزانی را در ابتدا نمایش می دهند که با ورود به قسمت پرداخت قیمت تغییر کرده و موجب نارضایتی مسافران می شود.

گاها سایت هایی که اعتبار درستی نیز ندارند اقدام به کلاهبرداری می کنند. بنابراین بسیار مهم است از سایتی که مورد تایید سازمان هواپیمایی کشور است خرید خود را انجام دهید. برای خرید بلیط با قیمت مناسب و همچنین پشتیبانی خوب تا انتهای سفر می توانید به سایت سفرمی www.safarme.com مراجعه کنید و خریدی امن را تجربه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
همه چیز در مورد تعویض باتری سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی
شنبه 22 اسفند 1398 ساعت | بازدید : 4310 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

همه چیز در مورد تعویض باتری سامسونگ و سایر گوشی های  اندرویدی ؛  تشخیص بهترین زمان تعویض

مقدمه‌ای در رابطه با تعویض باتری سامسونگ

باید قبول کنیم که بدون موبایل و تبلت  شاید زندگی کمی سخت به نظر بیاد همه ما به نوعی به این ابزار وابسته شدیم و خیلی از کار های روزمره  ما علاوه بر مکالمه تلفنی به این ابزار متکی هست . به طور مثال  خرید اینترنتی که  امروزه بخشی از زندگی ما شده , خیلی از  خرید های  ما به صورت اینترنتی انجام می شود از بلیط هواپیما گرفته تا خرید از سوپر مارکت  انجام کار های بانکی مسیر یابی که  برای خیلی از راننده ها ضرروی است .

ما خوب می دانیم  که  قلب تپنده هر موبایل باتری آن  محسوب می شود موبایل ها بدون باتری هیچ کاربردی ندارند.  باتری ها بخش مصرفی این ابزار هستند که بعد از مدتی عمر آنها به پایان می رسد. اگر شما هم مدتی هست احساس می کنید که گوشی  شما مثل اوایل خرید شارژ نگه نمی دارد  و مجبور هستید چند بار در روز گوشی خود را شارژ کنید و یا قصد خرید باتری سامسونگ  برای موبایل دارید .اطلاعات زیر کمک زیادی به شما خواهد کرد پس با ما همراه باشید.

کسب اطلاعات قبل از خرید باتری و یا  شارژر سامسونگ  یا سایر گوشی های اندرویدی از اهمیت بالایی برخوردار است، چون می‌توانید با خرید باتری اصلی و شارژر با گارانتی معتبر , پرداخت هزینه کم تر برای شما به  ارمغان آورد.

ما تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد باتری سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی صحبت کنیم و به سوالاتی مثل بهترین زمان برای تعویض باتری سامسونگ و سایر برند ها  ، قیمت باتری سامسونگ  , به چه دلیل باید باتری گوشی تعویض شود، پاسخ دهیم.

مهم ترین دلیل برای تعویض باتری سامسونگ چیست ؟

باتری هایی که امروزه در گوشی های موبایل (سامسونگ، آیفون و سایر برند ها) از آن ها استفاده می‌شوند لیتیوم یونی و یا لیتیوم پلیمری  هستند! باتری های لیتیوم یونی و پلیمری  اگرچه در حال حاضر بهترین نوع باتری برای بکارگیری در گوشی ها و دستگاه های بهره‌مند از باتری های شارژی محسوب می‌شوند، اما این نوع باتری ها هم  یک خصوصیت منفی  هم دارند! خصوصیت منفی  آن ها مربوط به کم شدن تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی است!

 

 

با توجه به این خصوصیت پس از گذشت مدت زمان های خاص (عموما بعد از 1 الی 2 سال) توان شارژدهی و ظرفیت باتری لیتیوم یونی گوشی به شدت افت می‌کند و در این زمان است که کاربر از گوشی خود خسته شده و شروع به سرزنش کردن آن خواهد کرد!

 

دلیل اصلی افت کیفیت باتری گوشی ها چیست؟

همانطور که اشاره داشتیم افت تدریجی کیفیت باتری گوشی های موبایل یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است، اما در این بین عواملی وجود دارد که به شدت در آسیب زدن و کاهش عمر  باتری های موبایل شما  موثراست !  یکی از این عوامل چیزی نیست جز استفاده از شارژرهای فیک یا تقلبی (توصیه می کنیم همواره از شارژر اصلی سامسونگ  استفاده کنید) حال اگر طی مرور زمان  از شارژر اورجینال گوشی خود استفاده نکنید ، استفاده از شارژر غیر اصلی, آسیب وارده به باتری را دوچندان می کند. درصورت استفاده از شارژر های فیک یا تقلبی باعث می شوید  به صورت علمی میزان جریان و ولتاژ ورودی به گوشی شما بیشتر و یا کمتر از مقدار مورد نیاز آن باشد و همین موضوع باعث  کم شدن عمر باتری گوشی و در بعضی از موارد باد کردن باتری موبایل سامسونگ شما خواهد شد.

نبستن اپلیکشن هایی که در پس زمینه از منابع باتری استفاده می کنند، روشن بودن همیشگی وای فای، ‌دیتا، بلوتوث، مکان یاب و سایر برنامه های جانبی، همگی باعث هدر رفتن منابع باتری موبایل سامسونگ شما می شود.

گرما! گرما  از اصلی ترین عواملی  است که منجر به افت هرچه بیشتر و سریع تر کیفیت عملکرد باتری های لیتیوم یونی گوشی های موبایل می‌شود. هرچقدر گوشی شما بیشتر با گرما مواجه شود، باتری آن هم افت کیفیت بیشتری خواهد داشت.

 

با توجه به این مسئله توصیه می‌کنیم کار کردن با گوشی در حین شارژ است. این امر عموما سبب می‌شود که گرمای تولید شده توسط قطعات گوشی به حداکثر برسد و فشار زیادی به باتری وارد شود. اگر دقت کنید انجام این کار اغلب منجر به داغ شدن بیش از حد بدنه گوشی خواهد شد. این داغی و گرمای به وجود آمده می‌تواند به شدت به باتری گوشی شما آسیب برساند.

چگونه بفهمیم زمان تعویض باتری  فرا رسیده است؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم بهترین زمان برای تعویض باتری سامسونگ  زمانی است که باتری گوشی شما زود شارژ خالی می‌کند و احساس می‌کنید که خالی شدن شارژ گوشی بیش از اندازه سرعت بالایی پیدا کرده است. یا زمانی که با یک مکالمه شارژ موبایل شما خیلی کم می شود یا باد کردن باتری موبایل که این عامل بسیار خطرناک هست علاوه براینکه باعث  آسیب به ال سی دی و درب پشت گوشی شما خواهد شد  احتمال انفجار و آتش گرفتن  باتری باد کرده هم  وجود دارد توصیه می کنیم به هیچ عنوان به باتری های باد کرده فشار وارد نکنید.

لازم به ذکر است که یک باتری که در حد استاندارد کار نمی‌کند برای کاربر بسیار مشهود است. عوامل ذکر شده در بالا ممکن است به کاربر در تایید و سلامت باتری نیز کمک کنند. عملکرد باتری ضعیف منجر به عملکرد ضعیف دستگاه نیز می‌شود. بنابراین ضروری است که کاربر به تعویض باتری اقدام نماید تا سایر کارکردهای گوشی نیز به خوبی انجام شوند.

جی اس ام باتری

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0