عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

کالابید

لوگو , طراحی لوگو , نرم افزار برای ساخت لوگو کدام است ؟
سه شنبه 22 مهر 1399 ساعت | بازدید : 1690 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

لوگو و نحوه شکل گیری آن توسط برنامه

فرم رایج طراحی لوگو استفاده از فرمت گرافیکی وکتور است که در این خصوص نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel Draw وجود دارد.

فرم وکتوری شامل نقاط  هندسی دقیقی است که باعث ایجاد انسجام و یکپارچگی شکل می شود.

گزینه دیگر استفاده از نرم افزار فوتوشاپ است که از فرم رستری استفاده می کند.  فرم رستری یا بیت مپ از پیکسل تشکیل شده است.  استفاده از فرم رستری در طراحی لوگو توصیه نمی شود زیرا در کار چاپ با مشکلاتی همراه است.

با اینکه در فوتوشاپ می توان لوگوهای بزرگ طراحی کرد اما باید بدانید که همیشه قرار نیست لوگو شما بزرگ جاپ شود. اگر زیاد بر روی فرم رستری بزرگنمایی کنید پیکسل پیکسلی شده و طرح را غیرقابل استفاده می کند.

لوگو باید در هر سایزی ظاهر یکسانی داشته باشد. مزایای استفاده از فرم وکتوری به قرار زیر است:

  • لوگو را می توان در هر سایزی مقیاس بندی کرد بدون اینکه کیفیت لوگو از دست برود.
  • ویرایش لوگو در آینده راحت تر است.
  • با فرم های دیگر رسانه ای به راحتی قابل تطبیق است.

هرگز شخصیت خود را با شخصیت مشتریان خود در یک عرض قرار ندهید.

شما با این کار اشتباهی بزرگی مرتکب می شوید. تنها دلیل این کار این ست که طراح تنها به نظر خود اکتفا می کند. اگر یک فونت زیبا پیدا کردید و تصور کردید باید در لوگو از آن استفاده کنید کمی دست نگه دارید.

در ابتدا از خود بپرسید آیا مناسب کسب و کار و مشریان هدف شما هست ؟

مثلا یک فونت مدرن که شما را شیفته خود کرده شاید برای یک کسب و کارهای رسمی  و قانونی مانند دفتر وکالت مناسب نباشد.

در عین حال که از کار خود اطمینان دارید، باید بدانید نمی توانید خواسته شخصی خود را در لوگو اعمال کنید. همیشه بر خواسته های مشتریان خود تمرکز کنید.

منبع: https://rivaliran.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%84%d9%88%da%af%d9%88/



:: برچسب‌ها: لوگو , طراحی لوگو , لوگو چیست , آرم چیست , طراحی لوگو چیست , آرم , طراحی لوگو حرفه ای , نرم افزار طراحی لوگو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مرکز مطلب
چهار شنبه 9 مهر 1399 ساعت | بازدید : 2169 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

طراحی وب سایت  است که در اینترنت نمایش داده می شوند. این معمولاً به جنبه‌هایی از تجربه کاربر در توسعه وب‌سایت مربوط می‌شود، نه توسعه نرم‌افزار. طراحی وب برای تمرکز بر توسعه وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ استفاده می شود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

https://cutt.ly/FCR53xl

https://clck.ru/yXTkh

https://tinyurl.com/2p87bmzn

https://clck.ru/yXTnn

https://urlz.fr/j97J

http://gg.gg/125zbv

https://is.gd/MJ5hQF

https://cutt.ly/OCTqEEc

https://urlz.fr/j97M

https://tinyurl.com/37vy8shu

https://clck.ru/yXTv6

https://urlz.fr/j97O

https://tinyurl.com/cfmfvukd

https://is.gd/pOAU74

http://gg.gg/125zcq

https://cutt.ly/TCTwjPV

طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای وب سایت کار می کند. به عنوان مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود.

Layout به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و سازگار با گروه کاربری و برند وب سایت است. بسیاری از صفحات وب با تاکید بر سادگی طراحی شده اند تا هیچ اطلاعات یا عملکرد اضافی که بتواند حواس کاربران را پرت یا سردرگم کند وجود نداشته باشد. از آنجایی که سنگ بنای اصلی نتایج یک طراح وب برنده شدن و افزایش اعتماد مخاطبان هدف است، حذف هر چه بیشتر لحظات ناامیدی ممکن یک موضوع حیاتی است.

https://clck.ru/yXTyn

https://urlz.fr/j97Q

https://tinyurl.com/3jhu24ex

https://is.gd/ZRqsAg

https://is.gd/AcAfMR

https://urlz.fr/j97S

https://cutt.ly/oCTewCS

https://clck.ru/yXU6Z

https://clck.ru/yXU79

https://tinyurl.com/2b923zwp

https://is.gd/ZBaHUh

https://clck.ru/yXU9J

https://urlz.fr/j97X

https://tinyurl.com/55t86cer

دو مورد از متداول‌ترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت‌هایی که هم در رایانه‌های رومیزی و هم در تلفن‌های همراه به خوبی کار می‌کنند، طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی ​​است.

در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند. در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی مطابق با اندازه صفحه نمایش معمولی ثابت می‌شود. حفظ هماهنگ ترین ترتیب بین دستگاه ها برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی واکنشگرا می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند، طراحان باید مراقب باشند که کنترل ظاهر کار خود را از دست ندهند. اگر آنها نیز مسئول محتوا باشند، ممکن است از کنترل کامل بر محصول نهایی برخوردار شوند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت های خود داشته باشند.

https://is.gd/q6kfbU

https://cutt.ly/CCTro6Z

https://is.gd/30UL7Y

https://tinyurl.com/ynt6f6tv

https://cutt.ly/qCTrmtn

https://clck.ru/yXUBK

طراحی وب چیست؟

طراحی وب به طراحی وب سایت هایی گفته می شود که در اینترنت نمایش داده می شوند. معمولاً به جنبه‌های تجربه کاربر توسعه وب‌سایت اشاره دارد تا توسعه نرم‌افزار. طراحی وب در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روزافزونی پیدا کرده است.

یک طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند. برای مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود. Layout به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. یک طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و با گروه کاربری و برند وب سایت مناسب است. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که ممکن است حواس کاربران را پرت کند یا گیج کند ظاهر نمی شود. از آنجایی که سنگ اصلی خروجی یک طراح وب سایتی است که اعتماد مخاطب هدف را جلب می کند و آن را تقویت می کند، حذف تا حد امکان نقاط بالقوه ناامیدی کاربر یک نکته مهم است.

دو مورد از متداول‌ترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت‌هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی کار می‌کنند ، طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی ​​است. در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند . در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی ثابت می‌شود که با اندازه‌های رایج صفحه نمایش مطابقت دارد. حفظ یک چیدمان که تا حد امکان هماهنگ بین دستگاه ها باشد برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی پاسخگو می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند، طراحان باید در کنار گذاشتن کنترل نحوه ظاهر شدن کار خود مراقب باشند. اگر آنها مسئول محتوا نیز باشند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت خود داشته باشند، از مزیت کنترل کامل محصول نهایی لذت خواهند برد.

https://urlz.fr/j982

https://is.gd/r60GtM

https://tinyurl.com/3upjdssd

https://cutt.ly/0CTr4nO

https://tinyurl.com/2va8w5s5

https://is.gd/scnEEd

https://urlz.fr/j984

https://clck.ru/yXUDh

دو راه اصلی برای طراحی وب سایت وجود دارد: استفاده از یک برنامه دسکتاپ یا استفاده از سازنده وب سایت. ابزاری که تصمیم به استفاده از آن دارید بر اساس اندازه تیم شما، بودجه شما و نوع سایتی که می خواهید بسازید و الزامات فنی آن بسیار متفاوت است. 

https://cutt.ly/dCTtUuO

https://is.gd/r60GtM

https://tinyurl.com/3xmuc6au

https://clck.ru/yXUEo

https://is.gd/bk9rkv

https://cutt.ly/sCTyas8

https://is.gd/2XXV77

https://tinyurl.com/bdcrvhy6

https://cutt.ly/DCTymeR

https://clck.ru/yXUKM

عناصر طراحی وب سایت

هنگام طراحی یک وب سایت، مهم است که ظاهر و عملکرد سایت را در نظر بگیرید. ادغام این عناصر قابلیت استفاده و عملکرد کلی سایت را به حداکثر می رساند.

 قابلیت استفاده سایت شما شامل عناصری مانند رابط کاربری آسان برای پیمایش، استفاده مناسب از گرافیک و تصاویر، متن خوب نوشته شده و به خوبی قرار داده شده و طرح رنگ است. عملکرد سایت شما به سرعت، رتبه بندی، قابلیت جستجو و توانایی جذب مخاطبان شما اشاره دارد.

https://is.gd/qolDNj

https://clck.ru/yXULS

https://cutt.ly/oCTyLYK

https://tinyurl.com/24jxvxps

https://is.gd/SAyXEp

https://cutt.ly/2CTy6Cu

https://urlz.fr/j98g

رنگ ها

رنگ ها یکی از مهم ترین عناصری هستند که در طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند. به خاطر داشته باشید که تصورات نادرست زیادی در مورد روانشناسی رنگ وجود دارد ، و مهم تر این است که روی رنگ هایی تمرکز کنید که طراحی کلی و لحن وب سایت شما را تحسین می کنند. طرح رنگ خود را با برند خود و پیام هایی که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید هماهنگ کنید. 

https://tinyurl.com/yeymfhke

https://is.gd/mUtQDl

https://cutt.ly/FCTuIeQ

https://clck.ru/yXUSR

https://cutt.ly/sCTuJJf

https://is.gd/sn9jtl

https://urlz.fr/j98k

فاصله گذاری

فاصله یک عنصر کلیدی برای ایجاد وب سایت های بصری دلپذیر و آسان برای پیمایش است. هر عنصری در طراحی شما به یک شکل از فاصله استفاده می کند. استفاده مناسب از فضای خالی در ایجاد طرحی که به طور کامل متن، عکس و گرافیک را متعادل می کند، بسیار مهم است. ثابت نگه داشتن فاصله می تواند به کاربران شما کمک کند تا وب سایت شما را به راحتی مرور کنند. مفهوم فضای سفید قطعا اولویت طراحان وب مدرن است. 

https://tinyurl.com/38v3krt8

https://is.gd/9gwgG9

https://cutt.ly/zCTig2p

https://clck.ru/yXUXZ

https://cutt.ly/RCTiRr9

https://is.gd/NtxQ0q

https://tinyurl.com/ym7bf3w7

https://clck.ru/yXUZa



:: برچسب‌ها: بهترین , سایت , سایت برتر , برترین ها , بهترین ها , سایت های رپیورتاژ , بروزرسانی , مطلب مفید , مطلب سازنده , انواع مطالب , صفحات مفید , گلچین , منتخب سایت ها , وب سایت های علمی , وبسایت علمی , سایت های مفید , مطالب علمی , ایده , علم , مجله خبری , خبر , پزشکی , اجتماعی , فرهنگی , ورزشی , دندانپزشک ها , ایرانی , ایران , دنبال کردن , ریپورتاژی , تبلیغات , تبلیغات گسترده , تبلیغ , تعمیر , مکانیکی , داروخانه , تبلیغ علمی , ریپورتاژ ارزان , ریپورتاژ پولی , ریپورتاژ قدرتی , لینکسازی , لینک , لینکسازی گسترده , طراحان سایت , سایت برتر , مفید ها , مطالب خوب , مطالب علمی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
شهرک صنعتي قرچک
پنج شنبه 3 مهر 1399 ساعت | بازدید : 3000 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

شهرک صنعتي قرچک
يكي از20 شهرك و ناحيه صنعتي ، شركت شهركهاي صنعتي تهران، در صدد ایجاد ۴ فاز به وسعت ۷۵۰ هکتار است
فاز اول دارای زون بندی فلزی، شیمیایی، غذایی و نساجی بوده، همه قطعات آن واگذار شده است دارای 150 واحد صنعتی فعال است
فاز دوم با قطعات بزرگتر از 700 متر مربع ، علاوه بر زون بندی فاز۱ دارای برق الکترونیک ، کانی غیر فلزی و سلولوزی نیز می باشد، در حال تکمیل ساخت و ساز است نیمه دوم ۹۹ واگذاری آن آغاز میگرد.
جواز های تاسیس جهاد ، صنایع (جواز تاسیس مجاز داخل شعاع ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران ) و همچنین صنوف توليدي ( نظیر خشکبار کیف و کفش، خیاطی جوراب و…) می توانند نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند.
در حال حاضر قیمت پایه هر متر مربع ۲8۰ هزار تومان ( قطعات تجاری با مزايده واگذار ميشود) که به صورت اقساط ۳۶ ماه با مبلغ نقدی ۳۰ درصد از متقاضیان اخذ می شود.
کلیه خدمات مالی و اداری عقد قرارداد/تغییر نام/استعلام ادارات و… توسط دفتر مرکزی و اخذ انشعابات و مجوز احداث/پایان کار در شهرک انجام می گردد.

 

بهمن خطیبی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فاز نخست شهرک صنعتی قرچک به مساحت ۲۹۶ هکتار به طور کامل اجرایی شده و بیش از ۸۰۰ قرارداد در این شهرک به ثبت رسیده که از این تعداد ۶۵۷ مورد وارد مرحله عملیاتی شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون ۴۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی قرچک در حال احداث می‌باشد که تا پیش از پایان امسال، تعدادی از این واحدها افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت فاز نخست شهرک صنعتی قرچک و استقبال صاحبان صنایع، توسعه این شهرک در دستور کار قرار گرفته لذا با هماهنگی به عمل آمده و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، فاز دوم شهرک صنعتی به زودی به متقاضیان واگذار می‌شود.
خطیبی افزود: در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، موضوع توسعه شهرک صنعتی قرچک اعلام شد تا زیرساخت‌های قانونی این امر تأمین شود.
فرماندار قرچک اظهار کرد: به جز۱۱ صنف مستقر در تهران که در گذشته از استقرار و تولید در این شهرک استقبال کرده‌ و هم اکنون در این شهرک صنعتی قرچک مشغول تولید هستند، چندین صنف دیگر نیز آماده انعقاد تفاهم‌نامه هستند که با راه‌اندازی فاز دوم، زمینه استقرار این صنایع نیز فراهم می‌شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
آدرس: قرچک – کمربندی جنوبی بعد از کارخانه آجر ثبات – شهرک صنعتی قرچک


مختصات جغرافیایی: ۳۵درجه و ۲۴دقیقه و ۳۹ ثانیه شمالی و ۵۱ درجه و ۳۲ دقیقه ۴۳ ثانیه شرقی
پیش شماره تلفن: ۰۲۱ شماره تماس: ۳۶۱۹۴۵۰۰-۳۶۱۹۴۶۰۰
صنایع مجاز برای استقرار:
صنایع فلزی،غیرفلزی، سلولزی، نساجی، شیمیایی، برق و غذایی
تعدادی از واحدهای مستقر در شهرک
در حال حاضر و با شروع واگذاری زمین در شهرک و توافق سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی با اتحادیه صنوف در کشور مجوز استقرار صنف آجیل فروشان و خشکبار در این شهرک صادر شده است و در حال حاضر این امر در حال اجرا می باشد.

 

منبع : جهت خرید و فروش سوله در شهرک صنعتی قرچک در اجاره سوله در شهرک صنعتی قرچک و همچنین آگاهی از قیمت زمین در شهرک صنعتی قرچک و خرید و فروش کارخانه سالن و انبار در شهرک صنعتی قرچک با ما تماس بگیرید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0