عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 45
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 45
:: بازدید ماه : 400
:: بازدید سال : 34422
:: بازدید کلی : 270009

RSS

Powered By
loxblog.Com

کالابید

4 دلیل که برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه هزینه‌های سازمان شما را کاهش می‌دهد.
شنبه 3 اسفند 1398 ساعت | بازدید : 19421 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

4 دلیل که برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه هزینه‌های سازمان شما را کاهش می‌دهد.

 

یکی از چالش‌برانگیزترین تصمیماتی که مدیران سازمان‌ها باید بگیرند این است که چه کارهایی در سازمان به صورت داخلی انجام شود و چه کارهایی را برون‌سپاری کنند. به بیان ساده‌تر برای چه کارهایی نیرو استخدام کنند و برای چه کارهایی پیمانکار بگیرند. این را می‌توان از ساده‌ترین کارهایی که یک سازمان انجام می‌دهد تا پیچیده‌ترین آنها تعمیم داد.

 به عنوان مثال کارخانه‌ای را مجسم کنید که ناهار روزانه پرسنل خود را تأمین می‌کند. بهتر است این کارخانه با یک رستوران قرارداد ببندد و غذای روزانه خود را از آن تهیه کند؟ یا بهتر است در محل کارخانه آشپزخانه‌ای مهیا کند و آشپزانی استخدام کند تا هر روز غذای پرسنل را بپزند؟

تصمیم‌گیری در این مورد به بسیاری از پارامترها بستگی دارد و هر مدیری ممکن است که به جواب منحصر به فرد خود برسد. ولی در نهایت همانطور که می‌دانیم کسب و کارها هر روز بیشتر و بیشتر به سمت برون‌سپاری می‌روند و حتی بزرگترین شرکت‌های دنیا امروز بخش عمده‌ای از کارهای خود را برون‌سپاری کرده‌اند تا به این ترتیب هزینه تمام شده محصولات و خدمات خود را کاهش دهند و سود خود را بیشتر کنند.

 

خدمات پشتیبانی شبکه یکی از خدماتی است که هرچه سازمان‌ها به سمت برون‌سپاری آن بروند قیمت تمام شده‌ای که بابت آن می‌پردازند کمتر خواهد بود. فراموش نکنیم که در دنیای امروزی که تقریباً همه چیز حول محور کامپیوتر و اینترنت می‌گردد، تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه یکی از حساس‌ترین مسائلی است که هرگز نباید مغفول بماند.

 

اما برون سپاری خدمات شبکه چرا و چگونه هزینه های سازمان را کاهش می‌دهد؟

 

1- خدمات سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر: یک کارمند، چه از لحاظ حیطه‌های تخصصی، و چه از لحاظ سرعتِ عمل در رسیدگی به مشکلات، با محدودیت‌های زیادی روبه‌روست و این محدودیت‌ها در واقع تحمیل هزینه به سازمان است. در حالی که قرارداد با یک شرکت خدماتِ شبکه، در واقع قرارداد با گروهی از دهها کارشناس است. تعدُد کارشناسان در شرکت‌های پشتیبانی شبکه باعث می‌شود تا اولاً هیچ کاری از عهده‌ی آنها خارج نباشد و ثانیاً مشکلات خیلی سریعتر رفع گردند. البته برای این کار لازم است تا شرکت پشتیبانی شبکه جزو آن دسته از شرکتهایی نباشد که تعداد پرسنلش از تعداد انگشتان یک دست کمتر است. در انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه تعداد پرسنل فنی یکی از پارامترهای اساسی است. و البته این پرسنل باید در استخدام شرکت باشند. نه اینکه از نیروهای فریلنسر استفاده کنند یا نیروهای قرضی از دیگر شرکت ها بگیرند و به پروژه‌های خود اعزام کنند. شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس یکی از شرکت هایی است که بیش از سی نفر پرسنل فنی دارد و به هیچ وجه از نیروهای فریلنس یا قرضی استفاده نمی‌کند. اگر می‌خواهید با یک شرکت پشتیبانی شبکه قرارداد ببندید برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از آنها لیست بیمه نفراتشان را بخواهید تا مطمئن شوید که نیروهایی که برای کار در سازمان شما اعزام می‌کنند در استخدام خودشان هستند.

 

2- دسترسیِ 24x7: یکی دیگر از مزایای برون سپاری خدمات شبکه به شرکت ها نسبت به استخدام نفرات این است که نیروی کارِ استخدامی در روزهای تعطیل، مرخصی و در تمام ساعات غیرکاری از دسترس کارفرما خارج است. اگر در زمانهای عدم حضور کارمند مشکلی در شبکه کامپیوتری سازمان به وجود بیاید عملاً ممکن است کل روند کاری بازبایستد و هزینه‌ی بسیار سنگینی به بار بیاورد. در حالیکه قراردادهای شرکتهای خدمات شبکه معمولاً قراردادهای 24x7 هستند. به این معنی که خدمات در آنها 7 روز در هفته و 24 ساعت در شبانه روز تضمین شده است. البته قبل از امضای قرارداد با آنها باید از چنین موضوعی اطمینان حاصل کنید. چون برخی از آنها خدماتشان را به ساعات اداری محدود می‌کنند و این ممکن است در آینده مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد.

 

3- کاهش هزینه‌های بالاسری: هزینه‌ای که یک کارمند برای سازمان دارد فقط حقوق دریافتیِ او نیست. بلکه حقوق فقط بخشی از پرداختی‌هاست. بلافاصله پس از استخدام یک کارمند حق بیمه، عیدی، سنوات، مالیات، و هزینه‌های دیگری که در سازمانهای مختلف متفاوت است، به کارفرما تحمیل می‌شود. برون‌سپاری بارِ همه‌ی هزینه‌های اضافه را از روی دوش کارفرما برمی‌دارد.

 

4- امکان جبران خسارت: اگر اهمالی از جانب یک کارمند سر بزند که باعث ضرر و زیانِ سازمان شود، از لحاظ حقوقی هیچ راهی برای جبران خسارت از جانب کارمند وجود نخواهد داشت. در حالی که بلافاصله پس از قرارداد با یک شرکتِ خدمات پشتیبانی شبکه، توافق‌نامه‌ای به نام SLA امضا می‌شود که در آن جبران خسارت‌های ناشی از کاهش کیفیتِ خدماتِ شبکه، به عهده‌ی شرکت سرویس‌دهنده خواهد بود و این توافقنامه به طور کامل وجاهت قانونی دارد. یکی از بهترین انواع این توافق‌نامه‌ها را شرکت خدمات شبکه پیراسیس با مشتریانش امضا می‌کند و به این ترتیب خیال کارفرما را بابت سطح خدماتی که ارائه می‌دهد، راحت می‌کند.

 

جمع‌بندی:

برون‌سپاری خدمات شبکه نه تنها باعث می‌شود خدمات در سطحی بسیار بالاتر از چیزی که یک کارمند قادر به انجام آن است ارائه شود، قیمت تمام شده این خدمات را هم کاهش می‌دهد. این کاهش هزینه باعث شده است تا امروز بیشتر شرکت های پیشرو به فکر برون سپاری چنین خدماتی بیفتند.

 

 

منبع : شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود کتاب
دو شنبه 14 بهمن 1398 ساعت | بازدید : 4936 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

 

كتاب از دیدگاه هر كس، تعریف خاص و منحصر بفردی دارد. تعریفی كه ممكن است در شرایط و زمان های مختلف، متفاوت باشد.   اما موضوعی که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، این است که شما وقتی کتاب‌های بیشتر و بهتری می‌خوانید دید وسیع‌تری پیدا می‌کنید و به همان نسبت تعریف شما از کتاب کامل‌تر می‌شود. و نکته مهم اینکه شما هرچقدر بیشتر کتاب بخوانید، بهتر متوجه می‌شوید که به چه نوع کتابی علاقه دارید.   وقتی که یک کتاب می‌خوانید تک تک جملات آن در ناخودآگاه شما باقی می‌مانند، فقط کافیست کمی به آن فکر کنید و خودتان را در آن موقعیت قرار دهید. کتاب به شما یاد می‌دهد در زندگی چطور رفتار کنید، چطور بیاندیشید و چطور خط فکری خودتان را پیدا کنید و شکل بدهید. کتاب به شما اجازه می‌دهد به جای تمام زندگی‌هایی که نداشته‌اید زندگی کنید. به جای تمام تجربه‌هایی که نداشته‌اید و به جای تمام تصمیم‌هایی که هنوز به سراغتان نیامده‌اند فکر کنید و از قبل جواب مناسب را بدانید. با مطالعه زیادتر کتاب‌ شما هیچ‌وقت در زندگی واقعی غافلگیر نمی‌شوید! انگار همه چیز را از قبل می‌دانید و یاد گرفته‌اید که چطور رفتار کنید. حفظ کردن جملات یا ادبی حرف زدن به شما هیچ کمکی نمی‌کنند! روح آدمی باید کتابی را ببلعد.   در میان اما، منتقدان و نویسندگان در سراسر دنیا یک سری از کتاب‌ها را شاهکار می‌دانند. کتاب‌هایی که شاید برخی از ما به راحتی نتوانیم آن‌ها را شاهکار و یا حتی کتاب تلقی کنیم. با این حال برای مشاهده این کتاب‌ها که در سراسر جهان مورد ستایش هستند می‌توانید نگاهی به لیست صد کتاب برتر تاریخ بیاندازید.   شاید به طور میانگین گفته شود که سرانه مطالعه کتاب در کشور ما پایین است اما در این میان افراد زیادی هستند که مدام در کتابخانه ها به دنبال کتاب هستند و خواندن را یکی پس از دیگری انجام می‌دهند. خیلی‌ها به دنبال کتاب‌های تاریخی هستند ، برخی دیگر کتب فلسفی را می‌پسندند و عده‌ای به دنبال یک رمان طولانی هستند تا شب‌های گرم تابستان و سرد زمستان را با خواندن یک رمان هیجان‌انگیز ، گرم تر کنند.  

کتاب صوتی:

امروزه کتاب صوتی یا کتاب گویا به خاطر مشغله زیاد افراد به شدت رواج یافته اند. با این همه همه‌ی ما دوست داریم که کتاب مورد نظرمان را سر فرصت و در آرامش کامل بخوانیم ، اما شاید هرگز چنین فرصتی پیش نیاید. به همین خاطر استفاده از کتاب‌های صوتی بهترین گزینه است. استفاده از کتاب های صوتی مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آنها استفاده صحیح از زمان هایی است که هدر می‌روند، مانند ساعات طولانی که در ترافیک کلان شهرها مجبور به گذران هستید.   هرمان هسه  

اشتراک گذاری مطلب در شبکه اجتماعی مداد : شبکه اجتماعی مداد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پرسونال برندینگ
جمعه 11 بهمن 1398 ساعت | بازدید : 4864 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

پرسونال برندینگ

امروزه با وجود رقابت‌های تخصصی فراوان موجود در صنعت، خوب بودن در هر مهارتی به‌تنهایی کافی و تضمین‌کننده موفقیت نیست. همه ما افراد مستعدی را می‌شناسیم که یا سر جای خودشان نیستند، یا کمتر از استحقاقشان دریافت می‌کنند، یا حتی بیکار هستند. برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ می‌گوید، افراد و مهارت‌هایشان نیز مانند محصولات کسب‌وکارها نیاز به معرفی دارند. در این نوشتار که بر اساس نظرات و صحبت‌های افراد با برند شخصی قوی در ایران و جهان تهیه‌شده است، راهکارهایی در زمینه رشد برند شخصی ارائه می‌دهیم.

 

پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیست؟

برندسازی، درواقع، یک “قدرت نرم” است. همانند اصول برندسازی محصول، برندسازی اشخاص هم بسیار مهم است. همه ما می دانیم این که صرفاً مدرک تحصیلی، تجربه یا عناوین شغلی می‌توانند موجب موفقیت فرد شوند، تصور درستی از بازار کار نیست. خواه‌ناخواه برندسازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی روزمره‌مان تأثیرگذار است؛ زیرا در محیط کاری و تخصصی بسیار مهم می‌شود، که دیگران راجع به ما و توانمندی ما چه فکر می‌کنند. برند مجموعه‌ای از تعریف‌ها و خاطرات مشتریان و اطرافیان از شماست که نوع نگاه اطرافیان درباره شما را شکل می‌دهد. به عنوان مثال برند مدیاک . درواقع برند مجموعه ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که به کسب‌وکار و روابط آن با جامعه معنا می‌دهد.

 

چرا برندسازی شخصی اهمیت دارد؟

با برندسازی شخصی فرصت‌های حرفه‌ای بیشتری متناسب باکیفیت مهارت‌های شما برایتان فراهم خواهد شد. تلاش برای تهیه یک تصویر واضح از خودتان و توانایی‌هایتان باعث می‌شود، شناخت بهتری نسبت به خود پیدا کنید. نقاط قوت خود را بهتر بشناسید و آن‌ها را مشخصاً نشان دهید و همچنین برای نقاط ضعف خود برنامه‌ریزی کنید. به‌مرور در حرفه خود شناخته شوید و موقعیت‌های شغلی بهتر به شما پیشنهاد شود و ارتباطات ارزشمندی با متخصصین حوزه خود پیدا خواهید کرد.

 

پرسونال برندینگ چگونه ایجاد می‌شود؟

پرسونال برندینگ چیست

 

 

 

پرسونال برندینگ به معنای توسعه و تدوین یک برنامه بازاریابی شخصی (personal marketing plan) در زندگی حرفه ای افراد برای رسیدن به اهدافشان است. به عنوان مثال برند ژولی پولی .

 

سه سؤال مهم در اینجا مطرح است که باید به پاسخ آن‌ها فکر کنید:

 

چه عمل، تصمیم یا انتخابی می‌تواند بزرگ‌ترین تأثیر در رشد برند شخصی شما داشته باشد؟

سه نکته‌ای که در وب‌سایت شخصی خود و یا صفحه لینکدین باید به آن توجه کنید، باید بر روی آن تمرکز کنید، چیست؟

برای کسانی که به دنبال برند آنلاین قدرتمندی هستند و قصد استفاده از اینفلوئنسرمارکتینگ دارند، کدام اینفلوئنسرها را پیشنهاد می‌دهید؟ درواقع باید در حوزه تخصصی خودتان اینفلوئنسرها را بشناسید.

در کالج تپسل بخوانید!  آگاهی از برند، اهداف و روش های اندازه گیری

برندسازی شخصی و مقایسه آن با مفهوم شهرت

به بیان ساده پرسونال برندینگ  آن چیزی است که شما درباره خود بیان می‌کنید. این که می‌خواهید چه فردی و با چه مهارت‌هایی و تخصص‌هایی باشید و آن‌ها را در رزومه و فعالیت‌هایتان نشان دهید. اما شهرت چیزی است که دیگران درباره شما می‌گویند. پرسونال برند تحت کنترل شماست، اما وقتی شهرت داشته باشید، کنترل آنچه درباره شما بیان می‌شود سخت‌ است. البته افراد با پرسونال برندینگ قوی به‌مرور در حرفه خود و بین متخصصین شهرت پیدا می‌کنند.

 

 

 

۶ نگاه استراتژیک جهت رشد برندسازی شخصی تان

 برای رشد برند شخصی باید نگاهی استراتژیک و آینده‌محور داشته باشید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید.

 

۱-چگونه برای برند شخصی خود چشم‌انداز یا vision تعیین کنیم؟

رشد برند شخصی

 

می‌دانیم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار و ایجاد یک برند باید vision  و mission تهیه کنیم. ایجاد برند شخصی هم در این زمینه مشابه برند کسب‌وکار است.

 

برای برندسازی شخصی باید ابتدا خود را به‌درستی بشناسید و همچنین شخصیت هدفتان (آن شخصیتی که می‌خواهید باشید) را هم مشخص کنید. این دو مرحله چارچوب برنامه‌ای برای زندگی شخصی و رشد حرفه‌ای شما فراهم می‌کند.

 

ما نمی‌توانیم تمام جنبه‌های زندگی خود را پیش‌بینی کنیم، اما تهیه چشم‌انداز بلندمدت و هدف برای زندگی حرفه‌ای به ما کمک می‌کند به‌طور مستمر برند شخصی خود را رشد دهیم.

 

۲-متمایز باشید

تمایز در پرسونال برندینگ

 

قانون اساسی برندسازی،”متمایز بودن” است و هیچ برندی در دنیا با کپی کردن به برند قوی‌ای تبدیل نشده است. باید هویت حرفه‌ای‌تان را بر اساس چیزی بنا کنید که در مورد شخص شما صدق می‌کند. برای این کار باید بدانید جنبه تمایز شما و توانایی‌های متمایز شما نسبت به بقیه چیست و روی آن‌ها بیشتر سرمایه‌گذاری کنید.

 

آن چیزی که شما را از رقیبانتان متمایز می‌کند، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودتان است. پس سعی کنید از کپی کردن ترفند و یا تکرار روش‌هایی که به اسم افراد دیگر ثبت‌شده است، دوری‌کنید.

 

۳- از تحلیل نقاط قوت-ضعف، فرصت- تهدید (SWOT) در پرسونال برندینگ استفاده کنید.

متخصصین بازاریابی، برند را با تحلیل SWOT نیز بررسی می‌کنند. برای شناخت کامل تحلیل SWOT این مطلب را پیشنهاد می کنیم.

 

این کار کمک می‌کند روی نقاط قوت خود تمرکز کنید، سعی کنید نقاط ضعف خود را برطرف کنید و همچنین از فرصت‌های موجود در مسیر حرفه‌ای خود بیشترین استفاده را ببرید.

 

swot در پرسونال برندینگ

 

نقاط قوت و ضعف در برندسازی شخصی

مهارت‌ها، تجارب و موفقیت‌ها، خصوصیات شخصیتی خوب و یا آدم‌های مهمی که می‌شناسید، همه می‌توانند نقاط قوت شما باشند. این لیست می‌تواند ادامه داشته باشد و بر اساس vision توسعه پیدا کند. به نقاط قوت به‌عنوان دارایی‌هایی نگاه کنید که می‌توانند منجر به موفقیت شما شوند و برای حفظ و رشد بیشتر این توانایی‌ها تلاش کنید.

 

نقاط ضعف، آن حوزه‌هایی است که بر اساس vision و اهمیت آن‌ها می‌توانید از آن‌ها اجتناب کنید و یا برای تقویت آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. به یاد داشته باشید که دو نقطه‌ضعف را در حوزه برندسازی شخصی باید رفع کرد و بدون آن‌ها هیچ راه دیگری برای موفقیت وجود ندارد. یکی مهارت‌های ارتباطی و دیگری شبکه‌سازی است. این دو نقطه ضعف حتماً باید رفع شود. از بقیه نقاط ضعف متناسب با اهمیت استراتژیک آن در حوزه تخصصتان می‌توانید صرف‌نظر کنید.

 

فرصت‌ها و تهدیدها در برندسازی شخصی

محیط کسب‌وکار، محیطی کاملاً پویا است که همیشه همراه با تغییرات است. این تغییرات فرصت‌ها و تهدیدهایی را ایجاد می‌کنند. به دنبال پیش‌بینی بازار کار حوزه تخصص خود باشید. در این حوزه چه فرصت‌هایی در آینده به وجود خواهد آمد و چه تهدیدهایی هم به وجود می‌آید.

 

بعدازاین بررسی‌ها می‌توانید استراتژی برند شخصیتان را بنویسید و می‌توانید بهترین جایگاه خود در بازار را از تلاقی نقاط قوت و فرصت‌ها به دست آورید.

 

۴-خودتان باشید

استراتژی برند شخصی شما باید ازآنچه هستید نشات بگیرد. استفاده از عناوین و جایگاه‌های تقلبی در برندسازی در بلندمدت جوابگو نخواهد بود.

 

ویژگی‌های اصلی استراتژی برند شخصی چهار مورد زیر است:

 

تمایز: کپی کردن، از شما یک بازیگر درجه‌دو می‌سازد.

تمرکز: سعی کنید استراتژی برند شخصی خود را در یک عبارت خلاصه کنید.

اعتبار و قانونی بودن: استراتژی برند شخصی شما باید بر اساس آنچه شما هستید و دارایی‌ها و تجربیات شما تعریف شود و صرفاً چیزی را می‌توانید ادعا کنید که واقعیت داشته باشد.

جذابیت در بازار: استراتژی خود را طوری در نظر بگیرید که در بازار خریدار داشته باشد. به عبارتی بر توانایی‌ها و مهارت‌هایی تمرکز کنید که کاربردی و نیاز بازار باشد.

 

 

۵-چگونه در پرسونال برندینگ مخاطبین خود را بیابیم؟

بعد از تهیه چشم‌انداز پرسونال برندینگ، همانند محصول که برای فروش آن نیاز به شناخت بازار مشتریان دارید، برای پرسونال برندینگ هم نیاز به شناخت مخاطبین خود دارید. در واقع در پرسونال برندینگ تخصص و مهارت‌های خود را به مدیران عرضه می کنید و یا اگر خود در سمت مدیریت هستید، به جامعه مشتریان ارائه می‌دهید.

 

سعی کنید انگیزه افراد (مدیران یا مشتریان پروژه‌ها و محصولات شما)، در همکاری با شما را متوجه شوید. دانستن اهداف و انگیزه‌ها فرصت‌های خوبی در اختیارتان خواهد گذاشت. در این صورت می‌توانید برای رشد و پیشرفت خود مهارت‌هایی را در همین راستا به دست آورید و یا در رزومه و توضیحات خود به توانایی‌های مربوط خود اشاره‌ کنید.

 

برای جذب مخاطبان، در فضای آنلاین فعال باشید

پرسونال برندینگ در شبکه های اجتماعی

 

با حضور در شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در وبلاگ‌ها می‌توانید با مخاطبین خود ارتباط بیشتری برقرار کنید و در حوزه تخصصی‌تان شناخته شوید.

بیشترین فعالیت را در آن شبکه اجتماعی داشته باشید که اکثر مخاطبین موردنظرتان آنجا فعال هستند. ولی به عنوان یک فرد متخصص و کارشناس حتماً پروفایل لینکدین با اطلاعات کامل ایجاد کنید.

تهیه ویدئو بهترین ابزار برای ارتقای برند شخصی است. می‌توانید مباحثی را که در آن تخصص دارید، در ویدئویی آموزش دهید و در یوتیوب یا کانال آپارات با نام خودتان منتشر کنید.

یک وب‌سایت حرفه‌ای برای انتشار مطالبتان، بهترین تأثیرها را روی پرسونال برندینگ شما دارد. با ورد پرس می‌توانید وب‌سایت خود را مدیریت کنید.

برگه “درباره من” در وب‌سایت شخصی، مکانی است که در آن داستان حرفه‌ای خود را بیان می‌کنید. می‌توانید در این صفحه از علائق و سرگرمی‌هایتان نیز بگویید، اما دقت کنید که زیاد وارد جزئیات نشوید تا شکل حرفه‌ای وب‌سایت حفظ شود.

برگه “ارتباط با من” را در وب‌سایتتان فراموش نکنید. این صفحه دقیقاً جایی است که اصطلاحاً conversion یا تبدیل به مشتری اتفاق می‌افتد و مخاطبین شما برای پیشنهادهای همکاری با شما وارد مکالمه می‌شوند. با طراحی مناسب این صفحه می‌توانید فرصت‌های حرفه‌ای خوبی کسب کنید. قرار دادن یک فرم برای ارسال پیام، پیشنهاد مناسبی برای ساختار این صفحه است.

با تدوین استراتژی برای بازاریابی محتوای بلاگ و همچنین بهبود سئوی وبسایت مخاطبین بیشتری را جذب کنید.

در کالج تپسل بخوانید!  معرفی ۲۰ کتاب که هر کارآفرین باید بخواند!

۶-از برند شخصی خود محافظت کنید.

محافظت از برند شخصی

 

هر چقدر برند شخصی خود را قوی‌تر کنید و در حوزه تخصصی خودتان بیشتر شناخته شوید، بیشتر نیاز به مراقبت از برند و توجه به اخبارها خواهید داشت. افرادی که به دنبال متخصصینی مانند شما می‌گردند، با جستجوی نام شما در اینترنت، سعی می‌کنند اطلاعاتی از شما کسب کنند. به همین دلیل باید محتوایی را که مشتریان و جامعه هدف شما می‌خوانند، را بررسی و کنترل کنید.

 

نداشتن صفحه شخصی فعال در اینترنت، باعث می‌شود با جستجوی نام شما، نتایجی مربوط به اشخاص دیگر نشان داده شود و این موضوع تأثیر منفی در نگاه فرد مراجعه‌کننده به شما خواهد داشت، مخصوصاً اگر حوزه فعالیت شما مرتبط به تکنولوژی و یا اینترنت است، به این مسئله بیشتر توجه کنید.

از راهکارهای دیگر برای حفظ برند شخصی، ایجاد اکانت گوگل پلاس به نام خود و ارسال مطالب در گوگل پلاس است. هم‌چنین نوشتن پست مهمان در سایت‌های مختلف مرتبط با تخصص شما راهکار موثری است. وجود مطالب شما در سایت‌های‌ تخصصی، تأثیر مثبت بر روی برند شخصی شما دارد و باعث می‌شود در سرچ نام شما، مقالاتتان در سایت‌های تخصصی هم نمایش داده شود.

با استفاده از google alerts می‌توانید صفحاتی در وب که نام شما در آن ذکر می‌شود، را دریافت کنید.

منبع : کالج تپسل


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چطور بهترین تور مسافرتی را بخریم؟
یک شنبه 29 دی 1398 ساعت | بازدید : 4752 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

چطور بهترین تور مسافرتی را بخریم؟

آسان ترین و بهترین راه برای سفر چه داخلی و چه خارجی در حال حاضر در ایران خرید تور مسافرتی است. خوشبختانه مشکلی هم در راستای پیدا کردن آژانس مسافرتی و یا آژانس هواپیمایی وجود ندارد و دست کم یافتن آژانس مسافرتی در تهران به راحتی انجام می شود؛ اما آیا در دنیایی که همه روزه در حال پیشرفت است و دیگر هرکسی یک گوشی موبایل یا تبلت و کامپیوتر یا ساعت هوشمند دارد، مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و انتخاب تور از روی کاتالوگ و صحبت های کارشناسان فروش این موسسه ها کار درستی به حساب می آید؟

حتما شما هم افرادی را می شناسید که تا به حال بارها به سفر رفته اند آیا تصور می کنید که آنها هربار خرید تور استانبول یا تور اروپا و در زمان تعطیلات فروردین تور تایلند نوروز و... را به صورت حضوری انجام می دهند و هردفعه به شخصه به دفاتر یکی از آژانسهای معتبر مراجعه می کنند؟ واضح است که خیر.

این که تا از آژانس مسافرتی مقصد مطمئن نباشید، حاضر نیستید که چند میلیون تومان را به صورت اینترنتی در اختیار آنها قرار بدهید و حتی گاهی حاضر می شوید که حضوری برای خرید تور مسافرتی خود اقدام کنید اما پیشنهاد ما به شما به کارگیری راهی میانی است، می خواهم راهی مطمئن و در عین حال بهترین روش خرید تور مسافرتی ایران یا خارج از ایران را باهم مرور کنیم.

 

خرید مطمئن تور مسافرتی

با نزدیک شدن به عید نوروز، بازار سفر داغ می شود چون هرکسی دوست دارد از زمان خود بهترین استفاده را کرده و دمی تازه کند از زندگی روزمره دور شود و برای مدتی کوتاه هم که شده از درگیری های روزمره دور باشد. اگر شما هم دوست دارید که تور نوروز دبی یا تور توروز اروپا یا حتی تور نوروز وان را خریداری کنید اما فرصت کافی برای خرید حضوری ندارید و نمی خواهید به صورت اینترنتی به فرد یا سازمانی اعتماد کنید ما راه حل خوبی براتان داریم.

این روزها اولین و راحت ترین روش برای دسترسی به اطلاعات جستجوی آن در موتورهای جستجویی مانند گوگل است بنابرای010ن توصیه می کنیم که همین روش آسان را انتخاب کنید، وبسایت های خوبی مانند موتور جستجوی تورهای مسافرتی و آژانس فاینداتور وجود دارند که کار معرفی بهترین تورهای مسافرتی و آژانس های ایران و به ویژه تهران می پردازند یعنی دیگر لازم نیست که شما یک به یک تورها را بررسی کنید بلکه فقط وارد این وبسایت ها می شوید و فهرستی از برترین تورها روبه رو خواهید شد و با فیلترکردن ویژگی های مورد نظر خود به سرعت و شاید در حدود 3 دقیقه به همان توری که مورد نظر خود است، خواهید رسید.

شما می توانید با خواندن ویژگی ها و توضیحاتی که برای هر تور درج می شود همه چیز را متوجه شوید و در آخر با شماره تلفن های مندرج در هر تور تماس بگیرید و با کارشناسان خبره در زمینه مقصد مورد نظر خود، تمامی سوال های مدنظرتان را در رابطه با سفر از آنها بپرسید و وقتی قانع شدید مدارک خود را ارسال کرده و اقدام به خرید تور کنید.

خرید اینترنتی تور مسافرتی

برخی از کسانی که به سفر فکر می کنند، تصورشان این است که اگر به شخصه بلیط هواپیمای خود را خریداری کنند و یا این که هتل را رزرو نمایند از نظر قیمتی به صرفه تر خواهد بود اما باید بگویم که این تصور اشتباه است و خرید تور برای شما مناسب تر خواهد بود زیرا آژانس های مسافرتی به خاطر رزرو انبوه این امور را با قیمتی بسیار مناسب تر انجام می دهند و بی تردید می توانند تورهایشان را با قیمت بهتری در اختیار شما قرار بدهند برای مثال اگر یک تور ایرانگردی را از آژانس مسافرتی بخرید به صرفه تر است تا خود شما به مقصد رفته و کارهای اقامت و... را انجام بدهید زیرا خدماتی چون غذا و رستوران و وسایل نقلیه و بیمه مسافرتی و... روی هزینه تورها حساب می شود این در صورتی است که مسافرانی که تور نمی خرند باید این نوع هزینه ها را هم به صورت جداگانه بپردازند و این موضوع در رابطه با اغلب مقاصد ایرانی و خارجی صادق است. پس توصیه ما را در استفاده از موتور جستجوی تورها دست کم نگیرید.

011


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مهم ترین دلایلی که باید به ارمنستان سفر کرد
یک شنبه 29 دی 1398 ساعت | بازدید : 4510 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

 

این روزها به قدری تور ارمنستان در میان گردشگران ایرانی به محبوبیت رسیده که حتی اگر اهل سفر نباشید، شاید شما هم نام تور زمینی ارمنستان به گوشتان آشنا باشد. به ویژه با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز شاهد هستیم که روز به روز بر شمار طرفداران تور نوروز ارمنستان 99 افزوده می شود، همین موضوع باعث شد تا امروز تصمیم بگیریم کمی درباره شهرت ارمنستان برای شما عزیزان توضیح بدهیم تا شاید در انتها متوجه بشوید که چرا تور ارمنستان زمینی جزو فهرست پرفروش های آژانسهای مسافرتی قرار گرفته است، همچنین در آخر دررابطه با قیمت تور زمینی ارمنستان نیز برایتان توضیح خواهم داد.

007

1-یکی از دلایلی که ارمنستان در دنیا با آن شناخته می شود، تولید نوشیدنی های منحصربه فرد در آن است؛ در حقیقت ارمنستان یکی از کهن ترین کشورهای فعال در زمینه تولید نوشیدنی است.

2-اغلب می دانید که دین رسمی در ارمنستان مسیحیت است اما آیا می دانستید که این کشور نخستین سرزمینی بود که مسیحیت را دین رسمی خود اعلام کرد؟ همین موضوع باعث شده که حالا میزان خرید تور ایروان نوروز 99 در میان ایرانیان زیاد شود زیرا علاقه مندان به معماری و آشنایی با سایر ادیان در میان هموطنان ما زیاد هستند.

3-ارمنستان در طول تاریخ بارها مورد حمله قرار گرفته است و بناهای تاریخی موجود در آن به میزان زیادی از بین رفتند اما هنوز هم برخی از جذاب ترین کلیساهای پیروان مسیحیت در ارمنستان هستند، شما هم اگر علاقه مند به بازدید از این نوع نیایشگاه ها هستید، می توانید با خرید تور زمینی ارمنستان نوروز 99 با هزینه پایین راهی ارمنستان بشوید.

4-شطرنج بخش مهمی از فرهنگ و دروس مدرسه مردم ارمنستان به شمار می آید. بعد از جدایی ارمنستان از جماهیر شوروی، بازیکنان این کشور نشان دادند که در دنیا از بهترین شطرنج بازها هستند زیرا بارها قهرمانی جهان را از آنِ خود کردند. پس تور زمیني ارمنستان بهترین انتخاب برای شطرنج بازها و علاقه مندان به یادگیري شطرنج است.

008

5-در سال 1915 دولت عثمانی قتل عامی در ارمنستان به راه انداخت که طی آن 1 و نیم میلیون از مردم ارمنستان جان باختند. در آن زمان ترکیه که مقر حکومت دولت عثمانی بود از پذیرفتن این موضوع که قتل عام انجام داده، سرباز زد اما دولت های 28 کشور مهم دنیا از جمله بریتانیا و روسیه این کار را یک قتل عام خواندند. خرید تور نوروز ارمنستان 99 می تواند فرصتی را فراهم کند که با تاریخ و این واقعه غم انگیز در ارمنستان بیشتر آشنا شوید.

6- یکی از نکات جالبی که درباره مردم ارمنستان وجود دارد این است که تعداد ارمنی هایی که در داخل مرز ارمنستان زندگی می کنند از کسانی که خارج از کشور هستند کمتر است. از سال 1915 مهاجرت ارامنه شدت یافت به طوری که آنها در حال حاضر جمعیت زیادی از روسیه، فرانسه و آمریکا را تشکیل می دهند.

7-ارامنه ادعا می کنند که از محل دقیق کشتی حضرت نوح باخبر هستند، بر اساس اعتقاد ارامنه کشتی نوح بر روی کوه آرارات پهلو گرفته است. در حقیقت کشتی نوح هیچ گاه پیدا نشد اما مردم این کشور ادعا می کنند که شواهد زیادی از وجود کشتی نوح بر روی کوه آرارات وجود دارد.

8-کوه آرارات نماد طبیعت و زیبایی کشور ارمنستان است اما در حقیقت این کوه جزو کشور ارمنستان محسوب می شود و این موضوع عجیب است اما باید بدانید که همیشه این طور نبوده و در طول تاریخ مرز کشورهای روسیه، ایران، ترکیه و ارمنستان باهم جا به جا می شدند و در واقع کوه آرارات بخشی از ارمنستان بوده است.

9-حتما می دانید که شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان می باشد اما شاید ندانید که ایروان یکی از قدیمی ترین پایتخت های دنیا به شمار می آید. شواهد نشان می دهند که قدمت ایروان حتی از رم نیز 29 سال بیشتر است.

10-یکی از مهمترین القابی به شهر ایروان داده می شود "شهر صورتی" است زیرا بسیاری از ساختمان ها و به ویژه خانه های مسکونی که در شهر ایروان ساخته شده اند، از سنگ های آتشفشانی هستند که رنگی صورتی به برخی محله های شهر داده اند.

در آخر اگر علاقه مند هستید که شما هم از سرزمین جالب و کهن ارمنستان دیدن کنید، برای اولین قدم می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی که مجری مستقیم تورهای ارمنستان است، مراجعه کرده و اطلاعات کاملتری به دست بیاورید.

009


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی
پنج شنبه 19 دی 1398 ساعت | بازدید : 4326 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی

آموزش زبان انگلیسی در نیم قرن اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. زمانی بود که اگر کسی قصد داشت زبان انگلیسی یاد بگیرد تنها کتاب های محدودی در اختیار داشت و مهم نبود که هدف او برای زبان آموزی چیست بلکه باید بعد از آموزش کلیاتی، یا خودش به دنبال کتاب های مورد نیازش می رفت یا اگر مؤسسه ای هم وجود داشت که کتاب هایی داشته باشد، استاندارد خاصی برای ارائه آن ها نبود. ولی امروزه نه تنها حوزه های یادگیری زبان انگلیسی بسیار تخصصی شده اند و هر کس با توجه به نیاز خود و رشته تحصیلی اش می تواند کتاب های زبان انگلیسی و متون آموزشی تخصصی را تهیه کند بلکه رده های سنی مختلف هم کتاب آموزش زبان خودشان را دارند. کتاب های آموزشی مخصوص هر رده سنی با توجه به نیاز همان گروه سنی طراحی شده اند. مسائل و ذغدغه های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با هم متفاوت است و موضوعاتی که برای آن ها جذابیت داشته باشد هم زمین تا آسمان با هم فرق می کنند. شما می توانید با توجه به رده سنی خود یا فرزندتان کتاب زبان آموزشی و تمرینی مناسب را تهیه نمایید.

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان

بیشتر کتاب های آموزش زبان برای بزرگسالان تهیه شده اند. این کتاب ها موضوعات مختلف و مهارت های گوناگونی را به طور جداگانه آموزش می دهند. برخی از کتاب ها هم هستند که به شکل تخصصی برای کسانی که می خواهند در آزمون زبان شرکت کنند طراحی شده اند. آموزش زبان برای بزرگسالان شاید پیچیده تر به نظر برسد ولی با توجه به اینکه معمولا آن ها هدف خود را می دانند و برای یادگیری زبان انگیزه دارند، بهتر هم می توانند تمرکز کنند و می توان به طور مستقیم موضوعات آموزشی را به آن ها یاد داد. آنچه در آموزش زبان بزرگسالان باید در نظر بگیرید، این است که کدام شیوه های آموزشی برای شما مناسب ترند و با کدام شیوه های آموزشی بهتر یاد می گیرید و با توجه به این مسئله کتاب آموزش زبان خود را انتخاب کنید.

032

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان با توجه به دغدغه های آن ها طراحی می شود.

کتاب های آموزش زبان نوجوانان

اهمیت آموزش زبان نوجوانان کمتر از بزرگسالان نیست. ممکن است که در سنین پایین، نوجوانان متوجه اهمیت یادگیری زبان نباشند، ولی اکثر والدین با توجه به اینکه زبان انگلیسی یک نیاز ضروری در تحصیل و آینده فرزندانشان هست، آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق کنند. بعضی از نوجوانان هم خود تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند. کتاب آموزش انگلیسی برای نوجوانان باید به گونه ای طراحی شود که رغبت آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر کند. همچنین مسائل کتاب باید متناسب با سن آن ها طراحی شود. درست است که می توان یادگیری مستقیم را برای نوجوانان اجرا کرد ولی همچنان استفاده از روش های غیر مستقیم مطالب را بهتر برای آن ها نهادینه خواهد کرد. تکرار و تمرین از نکات کلیدی در آموزش زبان نوجوانان است.

033

آموزش زبان نوجوانان باید همراه با شیوه های جذاب یادگیری فعالانه باشد.

آموزش زبان کودکان

کمتر پیش می آید که کودکان خودشان تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی بگیرند ولی شاید به دلایلی مجبور یا متمایل به آن شوند. آموزش زبان کودکان باید غیرمستقیم و همراه با بازی و تفریح باشد. کتاب های آموزشی انگلیسی برای کودکان مملو از اشعار و رنگ های شاد و تمرین های فیزیکی و بازی هستند. امروزه کتاب های متنعی در زمینه آموزش زبان کودکان وجود دارد و شما می توانید با توجه به علایق کودکان این کتاب ها را برای آن ها تهیه کنید. مخصوصا داستان­های مصور برای گروه سنی آن ها بسیار جذاب خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فرودگاه بین المللی فرانکفورت
یک شنبه 1 دی 1398 ساعت | بازدید : 4425 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

فرودگاه فرانکفورت، مهم ترین فرودگاه آلمان

فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ و مهم کشور آلمان می باشد که توانسته تاًثیر بسزایی در پیشرفت این کشور داشته باشد. یکی از موفقیت هایی بسیار مهم این شهر راه اندازی فرودگاه بین المللی فرانکفورت می باشد که سالانه میلیون ها مسافر را جا به جا می کند.

در صنعت هواپیمایی بیشترین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد ساخت هواپیماها است. این که چقدر گنجایش داشته باشد و چه امکاناتی در هواپیما تعبیه شود.

اما این امر غالباً از سوی افراد فراموش می شود که همانقدر که ساخت هواپیما مهم است به همان میزان نیز ساخت زیرسازها و فرودگاه ها نیز مهم می باشد.

این امر موجب شده است تا همانطور که بین هواپیماهای موجود در جهان رقابتی بر سر بزرگ بودن، امکانات بیشتر و رکوردهای دیگر به وجود می آید بر سر فرودگاه ها نیز این رقابت ها ایجاد شود؛ و بحث از بزرگ ترین و پرترددترین فرودگاه ها به میان بیاید.

فرودگاه مورد نظر ما در این مقاله یعنی فرودگاه فرانکفورت آلمان در جایگاه چهارم شلوغ ترین فرودگاه های اروپا قرار گرفته است.

 

 

تاریخچه فرودگاه

شاید برای شما هم عجیب به نظر برسد که فرودگاه فرانکفورت که هم اکنون حتی یک پرواز نظامی هم در آن صورت نمی پذیرد توسط نازی ها در سال 1936 و برای اهداف نظامی ساخته شده است.

این فرودگاه در سال 1946 کاربری خود را به فرودگاه مسافربری و ترانزیتی تغییر داد و از آن سال تاکنون حتی یک هواپیمای نظامی نیز در این فرودگاه دیده نشده است.

فرودگاه فرانکفورت قطب اصلی فعالیت ایرلاین لوفتهانزا و ایرلاین های تابع آن یعنی لوفتهانزا سیتی لاین و لوفتهانزا کارگو، کوندور فلوگدینست و آئرو لوگیک است.

فرودگاه بین المللی فرانکفورت دوازدهمین فرودگاه پرتردد جهان است و پس از هیترو لندن، دوگل پاریس و فرودگاه آمستردام در رده ی چهارم پرترددترین فرودگاه اروپا قرار گرفته است.

 

فرودگاه فرانکفورت مکانی برای قرارگیری 106 ایرلاین است که سفرهای خود را به 275 مقصد در 111 کشور در جهان انجام می دهند.

در این فرودگاه روزانه 1365 پرواز صورت می گیرد که بخش عمده ی آن یعنی حدود 80% پروازها توسط ایرلاین لوفتهانزا و ایرلاین های وابسته ی او صورت می گیرد.

این فرودگاه قابلیت باربری نیز دارد که از این حیث سومین فرودگاه بزرگ اروپا به شمار می رود و شعبه ها و خدمات متنوعی برای امور گمرکی و تجاری دارا است.

این فرودگاه به طور کلی دارای 3 ترمینال مجزا می باشد.

ترمینال یک که شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در آن قرار دارد. از سه بخش   A,B,C تشکیل شده است.

ترمینال دوم این ایرلاین نیز دارای دو بخش می باشد که با نام های E,D شناخته می شوند.

ترمینال سوم هنوز تکمیل و به بهره برداری نرسیده است. هدف از ساخت این ترمینال افزایش تعداد پروازها و تامین دیگر پیش نیاز های فرودگاه می باشد.

آدرس فرودگاه بین المللی فرانکفورت

اغلب فرودگاه های بین المللی و بزرگ برای سهولت در کار مسافران در نزدیکی پایتخت قرار دارند. فرودگاه فرانکفورت نیز از این قاعده مستثنی نیست و در فاصله ی 12 کیلومتری یعنی 20 دقیقه ای شهر فرانکفورت، آلمان قرار دارد. می توانید آدرس این فرودگاه را در نقشه ی هوایی گوگل مشاهده کنید.

 

ایرلاین های مهم در فرودگاه فرانکفورت

  • آدریا ایرویز
  • ایرفلوت
  • ایر آستانا
  • ایر چاینا
  • ایر فرانس
  • اگین ایرلاینز
  • ایر الگری
  • ایر برلین
  • ایر دولومیتی
  • ایندیا ایر
  • عار لینگوس
  • ایر عربیا مرک
  • ایر کانادا
  • ایر اروپا
  • ایر مالتا

 

فرودگاه هایی که به فرودگاه فرانکفورت پرواز مستقیم دارند

  • فرودگاه بین الملیل ملکه عالیا امان
  • فرودگاه آتن
  • فرودگاه بارسلون
  • فرودگاه بیلبائو
  • فرودگاه برمن
  • فرودگاه آمستردام
  • فرودگاه بین المللی هارتسفیلد- جکسون آتلانتا
  • فرودگاه بلگراد، فرودگاه بیلوند
  • فرودگاه بروکسل
  • فرودگاه آرلاندا استکهلم
  • فرودگاه آنتالیا
  • فرودگاه بین المللی بیرمنگام
  • فرودگاه بولونیا
  • فرودگاه بازل

 

ترمینال های فرودگاه فرانکفورت

 

در حال حاضر این فرودگاه از دو ترمینال مسافربری بهره می برد و ترمینال سوم این فرودگاه در حال ساخت است و در سال 2021 به بهره برداری می رسد.

 

  1. در ترمینال شماره ی یک و در بخش های A, B, C و  Z گذرنامه و پاسپورت و ویزای شنگن و غیرشنگن مورد بررسی قرار می گیرد. لذا دقت داشته باشید تا تمامی مدارک مورد نظر مانند مدارک شناسایی،واچر هتل، بلیط هواپیما، پاسپورت و ... را همراه خود داشته باشید تا به مشکل برنخورید. شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در بخش C این ترمینال قرار دارد.
  2. در ترمینال شماره ی دو سطوح D و E قرار دارند. این ترمینال با ترمینال شماره ی یک 15 دقیقه فاصله دارد که می توانید این فاصله را با اتوبوس های داخل فرودگاه طی کنید.
  1. ترمینال سوم هنوز تکمیل و به بهره برداری نرسیده است. هدف از ساخت این ترمینال افزایش تعداد پروازها و تامین دیگر پیش نیاز های فرودگاه می باشد.

 

حمل و نقل از فرودگاه فرانکفورت

 

این مسئله که مسافر پس از پیاده شدن از هواپیما چگونه به شهر برسد و یا از شهر چگونه به فرودگاه برود بسیار مهم است لذا ساخت زیربناهای مربوط به حمل و نقل مسافران در کاربری فرودگاه ها نقش بسزایی دارد.

از این رو فرودگاه فرانکفورت زیربنای مناسبی را فراهم کرده است و به همین دلیل جزو پرترددترین فرودگاه های اروپا و جهان به شمار می رود.

تاکسی:

تاکسی های فرودگاه در خارج از فرودگاه قرار دارند و وسایل گرانی برای جابجایی به شمار می روند. البته اگر مسافر یک پرواز خارجی طولانی بوده اید. تاکسی سریع ترین راه رسیدن شما به هتل می باشد.

  • اتوبوس:

برای استفاده از اتوبوس هایی که مسیرشان خارج از فرودگاه و به سوی شهر است باید به ترمینال شماره یک مراجعه کنید.

  • مترو:

به استگاه های S بروید و از این طریق وارد ایستگاه S8 و S9  شوید تا به مرکز شهر فرانکفورت برسید.

  • قطار:

در واقع ایستگاه های قطار این فرودگاه در حال ساخت هستند. و هنوز زمان دقیق بهره بردای آن ها مشخص نیست.

 

امکانات فرودگاه بین المللی فرانکفورت

 

  • شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد اما حقیقت دارد. در هر دو ترمینال این فرودگاه نمازخانه وجود دارد. (احترام به عقاید!)
  • در این فرودگاه حمام های مجهزی قرار دارد که با پرداخت هزینه می توانید از آن ها استفاده کنید. در این حمام ها امکاناتی مانند ژل استحمام، حوله ی پاکیزه و سشوآر و ... وجود دارد.
  • می توانید از اینترنت رایگان و پر سرعت فرودگاه استفاده کنید.
  • امکانات بانکی و ارزی و همچنین سیستم های پرداخت در دو ترمینال فرودگاه در دسترس مسافران است.
  • تعداد زیادی از فروشگاه های برندهای معروف جهان در این فرودگاه دارای شعبه هستند.
  • در هر دو ترمینال 1 و 2 غذاخوری ها و کافه هایی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. تنوع این غذاخوری ها در ترمینال شماره ی یک بیشتر از ترمینال شماره ی دو است.
  • در ترمینال شماره ی دو و در طبقه ی چهارم آن اتاقی برای بازی کودکان و اتاقی برای مادرانی که نوزاد دارند در نظر گرفته شده است.
  • اگر قصد داشته اید تا پروازی غیرمستقیم را از طریق خطوط فرانکفورت تجربه کنید می توانید شب را در هتل های اطراف این فرودگاه مانند هتل شرایتون با ظرفیتی بالغ بر 1008 نفر بگذرانید. برای مشاهده و رزرو هتل در هر کجایفرانکفورت نیز می توانید از سیستم آنلاین سایت طاهاگشت استفاده کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مقایسه پرورش پرندگان مختلف و راه های درامد از آن
سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت | بازدید : 5200 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

مقایسه پرورش پرندگان مختلف و راه های درامد از آن

1- خلاصه پرورش شترمرغ

پرورش شترمرغ از پرسود ترین روش های کسب درآمد از پرورش پرندگان است با توجه به اینکه این پرنده از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و بیماری ها دارد، بنابراین تلفات کمتری خواهد داشت و اگر پرورش دهنده زمین و سرمایه کافی در اختیار داشته باشد، با پرورش تعداد قابل توجهی شترمرغ درآمد خوبی کسب خواهد کرد. بهترین روش برای شروع کسب و کار پرورش شترمرغ خرید تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی است چون سود این روش بسیار بالاتر از خرید جوجه شترمرغ و یا شترمرغ بالغ خواهد بود. برای تغذیه شترمرغ ها می توانید از علوفه ، سبزیجات و میوه ها استفاده کنید و برای افزایش وزن و سرعت رشد آنها می توانید از کنسانتره های مخصوص شترمرغ استفاده کنید. آنها در سن 14 ماهگی آماده کشتار می شوند که می توانید آنها را بفروشید اما برای برای تخم گیری از آنها باید تا سن 30 ماهگی پرورش شان بدهید.

 

2- خلاصه پرورش بوقلمون

بوقلمون پس از شترمرغ محبوب ترین گوشت را در میان خانوارها دارد. اگر می خواهید پرورش بوقلمون راه اندازی کنید باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشید، چون بر خلاف سایر طیور بیشتر مستعد بیماری است و تجمل کمتری در برابر بیماری ها خواهد داشت. برای شروع پرورش بوقلمون نیز می توانید از تخم های نطفه دار این پرنده و یک دستگاه جوجه کشی استفاده کنید. این پرنده ها در سن 6 الی 7 ماهگی بالغ می شوند و به وزنی حدود 7 الی 10 کیلوگرم می رسند و برای تغذیه آنها می توانید از غذاهای مناسب برای تغذیه مرغ محلی استفاده کنید.

 

3- خلاصه پرورش مرغ محلی 

سالن های صنعتی پرورش مرغ زیاد هستند و اگر بخواهید با این صنعت ها رقابت کنید، قطعا راه سختی را در پیش خواهید داشت. اما شما می توانید با تولید ارگانیک و کاملا طبیعی گوشت مرغ نسبت به آنها برتری خود را نشان دهید و محصولات خود را به خانواده های علاقه مند به مصرف گوشت و تخم طبیعی مرغ بفروشید. شرط لازم برای این کار داشتن یک مکان مناسب و دارای امکانات در روستا و یا حاشیه شهر است و باید از مواد غذایی طبیعی و علوفه و سبزیجات برای تغذیه مرغ ها استفاده کنید. چراندن مرغ ها در مراتع نیز در کاهش هزینه های شما تاثیر گذار خواهد بود.

 

4- خلاصه پرورش بلدرچین

بلدرچین در عرض 45 روز بالغ می شود و به وزنی حدود 250 گرم میرسد و آماده کشتار و بسته بندی می شود. بنابراین پرورش بلدرچین دوره بازگشت سرمایه شما را کاهش خواهد داد. مطمئن باشید که گوشت و تخم این پرنده نیز مشتریان خاص خود را خواهد داشت و یکی از مزایای خوب بلدرچین ها میزان تخم گذاری بالای آنها می باشد که همزمان با پرورش بلدرچین های گوشتی می توانید بلدرچین های تخمگذار را نیز پرورش دهید. برای شروع کار به یک سالن مناسب، قفس مکانیزه، تعدادی تخم نطفه دار تازه و دستگاه جوجه کشی احتیاج خواهید داشت.

 

5- خلاصه پرورش و تربیت کاسکو

اگر حوصله نگهداری تعداد زیادی پرنده را ندارید، می توانید با خرید چند تخم نطفه دار کاسکو و یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای می توانید از تخم های این پرنده جوجه کشی کرده و اقدام به پرورش جوجه ها بکنید. هم چنین می توانید به آنها چند کلمه و ترفند یاد بدهید و به قیمت بالایی بفروشید، این کار می تواند به عنوان یک شغل دوم نیز برای شما درآمد زایی داشته باشد. دقت داشته باشید که کاسکو ها در 4 سالگی به بلوغ می رسند و اگر می خواهید از آنها تخم نطفه دار بگیرید باید تا این زمان صبر کنید.

منبع : کسب درآمد از پرورش پرندگان ؛ از شترمرغ تا کاسکو 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!
سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت | بازدید : 5490 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!

این کتاب یکی از مهمترین کتب برای منابع مختلفی همچون کنکور، آزمونهای بین المللی مثل تافل ، آیلتس و GRE و آزمونهای مختلفی چون استخدامی و ... راهگشای کاربران بوده و از این کتاب برای زبان آموزان در دو سطح متوسطه و پیشرفته طراحی گردیده ست. شامل 46 هفته در یادگیری ست! که همین موضوع مورد انتقاد کاربران است، زبان آموزانی که میخواهند هر چه سریعتر لغات این مجموعه را به خاطر بسپارند روشهای میانبر زیادی وجود دارد که از آن ما به کدینگ تصویری 1100 واژه اشاره میکنیم:

 

کدینگ لغات 1100

خرید لغات 1100 کلمه به صورت تصویری و با روش کدینگ و تصویرسازی ذهنی

مجموعه ی طراحی شده توسط اینجانب که برای شما زبان آموزان تهیه شده ویژگیهایی دارد که به خلاصه به آن اشاره میکنیم.

1 – حفظ سریع لغت

2- کدینگهای با کیفیت بالا

3- فایل تصویری لغات به همراه توضیحات

4- تشریح مترادف ها و فونتیک لغات 1100

5- به کارگیری جذاب ترین و خنده دارترین کدبندی ها برای هر لغت

6- یادگیری فوق سریع لغات 1100 با این روش

7- پایینترین قیمت و بالاترین کیفیت

با استفاده از روش کدینگ 1100 کلمه به خوبی در ذهن ماندگار می شود؟

در پاسخ باید بگوییم تماما به فاکتورها و روشهای یادگیری شما بستگی دارد، به عنوان مثال زبان آموزانی که چندین روش مختلف را امتحان کرده و در نهایت نتوانسته اند آنطور که باید و شاید این لغات را یاد بگیرند بد نیست این روش را هم تست کنند، البته همچون روشهای دیگر این روش هم مزایا و معایبی را همراه دارد که از قبل به آن اشاره کرده ایم:

 

مزایا و معایب روش کدینگ لغات برای حفظ 1100 واژه

همانطور که میدانید هر روش مزایا و معایبی در خود دارد که ما به بیان آن می پردازیم:

مزایا :

1- حفظ سریع لغت در کمترین مدت زمان

2- ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روشهای معمول

3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از این روش

4- علاقه و اشتیاق بیشتر زبان اموز برای یادگیری

5- استفاده از طنز و روشهای مفرح برای این روش

 

معایب:

 

1- مهمترین عیب این روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از کدینگ

2- یاد نگرفتن کاربر به دلیل منطقی نبودن و طنز بودن تصویرسازی ارائه شده.

3-برای تمام لغات نمیتوان کدینگی ارائه کرد که کاربر به صورت دائمی آن را در ذهن خود بسپارد.

دوره کدینگ تصویری 1100 واژه مناسب چه کسانیست؟

1- افرادی که سطح متوسط از زبان دارند

2- زبان آموزانی که چندین بار کتاب 1100 لغت را خوانده و باز هم فراموش میکنند.

3- آن دسته از افراد که کنکورهای مختلف و آزمونهای بین المللی و استخدامی در پیش رو دارند

4- از سایر روشهای یادگیری لغت استفاده کرده و نتیجه نگرفته اند.

5- با تصویرسازی ذهنی لغات ارتباط خوبی برقرار میکنند.

 

پایان کابوس یادگیری 1100 لغت!

از زبان آموزانی که این کتاب را خوانده اند اگر این سوال را بپرسید که آیا تمام لغات 1100 را حفظ است ؟ حتما در جواب برای شما دلایلی همچون سخت بودن لغات و مشکل بودن تلفظها و فرار بودن آنها اشاره دارد! و اما پیشنهاد ما چیست؟

روشی ماندگار برای حفظ لغات 1100 استفاده از کدینگ تصویری می باشد! حفظ لغات 1100 واژه مشکل خیلی از زبان اموزان ست که با روشهای مختلفی دست و پنجه نرم میکنند تا لغات این کتاب را هم به خاطر بسپارند ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما روش تصویرسازی و کدینگ را مورد بررسی قرار دهید:

یادگیری تصویری لغات 1100 واژه

نسخه ی کدینگ تصویری لغات 1100 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهای ارائه شده به صورت متنی جزوات کدبندی ما شامل تصاویر مرتبط با این روش نیز می باشد که میتوانید نمونه های این تصاویر را هم در قالب طنز مشاهده کنید:

ویژگیهای 1100 واژه با نگارش مدرس حامد اسکندری

مجموعه ی طراحی شده شامل عکسهای گرافیکی برای یادگیری بیشتر و ماندگاری دائمی در ذهن زبان آموز ، فونتیک لغات برای متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف برای آسان سازی مسیر یادگیری و در نهایت قیمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی می باشد. همیشه صرف هزینه زیاد برای یادگیری مطالب کار مناسبی نیست، پس سعی کنید تصمیم درست را برای انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آورید.

نتیجه گیری

ما همیشه به کاربر پیشنهاد میکنیم اول نمونه مثالهای کدینگ را مشاهده کند در صورتی که این روش برایش جالب بود سپس اقدام به خرید مجموعه لغات 1100 ما در قالب طنز کند. شما نیز میتوانید با بررسی مثالها و تصاویر مربوطه ی ارائه شده تصمیم بگیرید و سپس با بررسی معایب و مزایا اقدام به تهیه جزوه یا شرکت در همایشها کنید! ولی با توجه به حرفهای گفته شده به هیچ عنوان به دام اساتیدی که از این روش سو استفاده میکنند نیفتید!

تحقیق کنید تحقیق کنید و در نهایت باز هم تحقیق کنید!

بعد از مشاهده مثالهای کدینگ لغات میتوانید از لینک زیر اقدام به خرید این مجموعه کنید:

خرید کدینگ لغات 1100       

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کاغذ دیواری های سه بعدی
دو شنبه 22 مهر 1398 ساعت | بازدید : 6144 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )
 


امروزه استفاده از کاغذ دیواری در ساختمان ها تقریبا با همه ی کاربری ها اعم از تجاری، اداری، مسکونی و... رواج یافته است و نکته ی حائز اهمیت قابل شستشو بودن آن است. اکثر کاغذ دیواری های برند دیاکو، قابلیت شستشو دارند.
کاغذ دیواری صنعتی است که با پیشرفت فراوانی همراه بوده و همواره کیفیت آن تغییرات چشمگیری داشته است. برخی از کاغذ دیواری های سه بعدی قابلیت شستشو دارند که به طبع از قیمت بالاتری نیز نسبت به دیگر کاغذ دیواری های سه بعدی موجود در بازار برخوردار هستند. این نوع کاغذ دیواری ها در هر مکان و فضایی قابلیت نصب دارند، به دلیل اینکه دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ هستند، که معمولا تمامی سلیقه ها را در برمی گیرند.
برخی کاغذ دیواری ها با عنوان کاغذ دیواری ضد اب سرویس بهداشتی یا کاغذ دیواری ضد اب برای دسشویی منتشر شده اند که این دسته از کاغذ دیواری ها مناسب استفاده در فضای مرطوب هستند. البته لازم به ذکر است که با وجود مقاومت بالا در شستشو، باز هم نیاز به مراقبت دارند و باید سعی شود که حدالامکان از تماس مستقیم آب با کاغذ دیواری خودداری شود تا هم کاغذ دیواری مصرفی در محیط شما سالم تر و تمیز تر بماند و جلوه ی بدی نداشته باشد و هم اینکه عمر آن طولانی تر می شود.
زیرا کاغذ دیواری ها، هم از آن دسته از ملزومات مصرفی در ساختمان نیستند که سالیانه بشود آن را تعویض کرد و همچنین عمل تعویض کاغذ دیواری یا پوستر های سه بعدی مقرون به صرفه نمی باشند.در خصوص کاغذ دیواری های سه بعد ضد اب، شایان ذکر است که برای شستشو بهترین روش استفاده از یک ابر یا دستمال مرطوب است.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0